dc.contributor.author |
Άσλευ, Παρασκευή Ελίζαμπεθ |
el |
dc.date.accessioned |
2015-11-24T19:10:15Z |
|
dc.date.available |
2015-11-26T03:00:14Z |
|
dc.date.issued |
2015-11-24 |
|
dc.identifier.uri |
http://nestor.teipel.gr/xmlui/handle/123456789/13737 |
|
dc.title |
Αυτισμός και Λογοθεραπευτική παρέμβαση |
el |
heal.type |
Προπτυχιακή/Διπλωματική εργασία |
el |
heal.secondaryTitle |
|
el |
heal.classification |
|
el |
heal.keyword |
Διάχυτες Αναπτυξιακές Διαταραχές |
el |
heal.keyword |
Αυτισμός |
el |
heal.keyword |
Σύνδρομο Asperger |
el |
heal.keyword |
Διάγνωση |
el |
heal.keyword |
Επικοινωνία |
el |
heal.keyword |
Κοινωνικοποίηση |
el |
heal.keyword |
Λογοθεραπεία |
el |
heal.keyword |
Λογοθεραπευτής |
el |
heal.contributorName |
|
el |
heal.language |
gre |
el |
heal.access |
free |
el |
heal.accessText |
|
el |
heal.license |
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα |
el |
heal.fileFormat |
PDF |
* |
heal.recordProvider |
ΤΕΙ Πελοποννησου |
el |
heal.publicationDate |
2014-01-01 |
el |
heal.abstract |
Το θέμα της παρούσας εργασίας «Αυτισμός και λογοθεραπευτική παρέμβαση» αποσκοπεί στο να σχεδιάσει ένα πρωτόκολλο αξιολόγησης και θεραπείας για τα παιδιά με Διαταραχή Αυτιστικού Φάσματος (ΔΑΦ). Αρχικά, ο αναγνώστης θα ενημερωθεί για την ιστορία του αυτισμού και για τις ξεπερασμένες θεωρίες που υπήρχαν. Στη συνέχεια, αναγράφονται τα χαρακτηριστικά του αυτισμού και επισημαίνονται τα νέα διαγνωστικά κριτήρια για τον αυτισμό (DSM-V). Επίσης, αναφέρονται πρόσφατες έρευνες περί της αιτιολογίας του αυτισμού. Παρακάτω, περιγράφονται οι γνωστότερες θεραπευτικές προσεγγίσεις για ένα παιδί με ΔΑΦ. Στο κύριο μέρος της πτυχιακής εργασίας παρουσιάζεται η οργάνωση του θεραπευτικού περιβάλλοντος βασισμένου στη δομημένη εκπαίδευση (TEACCH). Επιπλέον, στο κύριο μέρος της εργασίας εντάσσεται ο σχεδιασμός της λογοθεραπευτικής παρέμβασης. Τονίζεται η σημασία της αξιολόγησης και οι προτεραιότητες των στόχων θεραπείας. Σε αυτό το σημείο παρουσιάζονται φωτογραφίες με τη δόμηση του χώρου, καθώς και χρήσιμο υλικό για την πραγματοποίηση των στόχων θεραπείας. Τέλος, συμπεραίνουμε ότι για την εκπαίδευση των ατόμων με ΔΑΦ δεν επαρκεί ένας ειδικός αλλά ολόκληρη διεπιστημονική ομάδα, καθώς και η συμμετοχή των γονιών. |
el |
heal.advisorName |
Δημητροπούλου, Χριστίνα |
el |
heal.committeeMemberName |
|
el |
heal.academicPublisher |
ΤΕΙ Πελοποννήσου |
el |
heal.numberOfPages |
89 |
* |