dc.contributor.author |
Κανελλοπούλου, Κωνσταντίνα |
el |
dc.date.accessioned |
2015-11-24T19:10:18Z |
|
dc.date.available |
2015-11-26T03:00:16Z |
|
dc.date.issued |
2015-11-24 |
|
dc.identifier.uri |
http://nestor.teipel.gr/xmlui/handle/123456789/13740 |
|
dc.title |
Απόψεις και στάσεις των εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης σχετικά με το ρόλο του Λογοθεραπευτή στα παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες |
el |
heal.type |
Προπτυχιακή/Διπλωματική εργασία |
el |
heal.secondaryTitle |
|
el |
heal.classification |
|
el |
heal.keyword |
Πρωτοβάθμια εκπαίδευση |
el |
heal.keyword |
Εκπαιδευτικοί |
el |
heal.keyword |
Λογοθεραπευτής |
el |
heal.keyword |
Μαθησιακές δυσκολίες |
el |
heal.keyword |
Πρωτογενής έρευνα |
el |
heal.keyword |
Στατιστική ανάλυση |
el |
heal.contributorName |
|
el |
heal.language |
gre |
el |
heal.access |
free |
el |
heal.accessText |
|
el |
heal.license |
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα |
el |
heal.fileFormat |
PDF |
* |
heal.recordProvider |
ΤΕΙ Πελοποννησου |
el |
heal.publicationDate |
2014-06-01 |
el |
heal.abstract |
Το θέμα και ο σκοπός της συγκεκριμένης πτυχιακής εργασίας είναι να διερευνηθεί ο ρόλος του λογοθεραπευτή στα παιδιά με Μαθησιακές Δυσκολίες σύμφωνα με τη γνώμη των εκπαιδευτικών δημοτικής εκπαίδευσης (ειδικής και γενικής). Το θέμα των Μαθησιακών Δυσκολιών απασχολεί τα τελευταία χρόνια αρκετούς μαθητές, γονείς και διάφορες ειδικότητες επιστημόνων. Ο ρόλος του λογοθεραπευτή στα παιδιά με Μαθησιακές Δυσκολίες είναι σημαντικός. Οι αρμοδιότητες του αφορούν τη διάγνωση μέσα από την αξιολόγηση, τη παρέμβαση και την αποκατάσταση των δυσκολιών του παιδιού, την πρόληψη μέσα από την ενημέρωση, την εκπαίδευση, την έγκαιρη διάγνωση και την κατάλληλη παρέμβαση, τη συνεργασία με τη διεπιστημονική ομάδα που ασχολείται με το παιδί και τέλος τη συνεχή ενημέρωση και επιμόρφωση του πάνω στο αντικείμενο των Μαθησιακών Δυσκολιών. Για τις ανάγκες της έρευνας μας δημιουργήθηκε ένα ερωτηματολόγιο το οποίο απευθυνόταν στους δασκάλους και μέσα από το οποίο κλήθηκαν να εκφράσουν τη γνώμη τους για το ρόλο του λογοθεραπευτή στα παιδιά με Μαθησιακές Δυσκολίες. Μετά τη συλλογή των ερωτηματολόγιων ακολούθησε η στατιστική ανάλυση για την εύρεση των αποτελεσμάτων. |
el |
heal.advisorName |
Βασιλοπούλου, Παναγιώτα |
el |
heal.committeeMemberName |
|
el |
heal.academicPublisher |
ΤΕΙ Πελοποννήσου |
el |
heal.numberOfPages |
75 |
* |