Ιδρυματικό Αποθετήριο Τ.Ε.Ι. Πελοποννήσου

Απόψεις και στάσεις των εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης σχετικά με το ρόλο του Λογοθεραπευτή στα παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Κανελλοπούλου, Κωνσταντίνα el
dc.date.accessioned 2015-11-24T19:10:18Z
dc.date.available 2015-11-26T03:00:16Z
dc.date.issued 2015-11-24
dc.identifier.uri http://nestor.teipel.gr/xmlui/handle/123456789/13740
dc.title Απόψεις και στάσεις των εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης σχετικά με το ρόλο του Λογοθεραπευτή στα παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες el
heal.type Προπτυχιακή/Διπλωματική εργασία el
heal.secondaryTitle el
heal.classification el
heal.keyword Πρωτοβάθμια εκπαίδευση el
heal.keyword Εκπαιδευτικοί el
heal.keyword Λογοθεραπευτής el
heal.keyword Μαθησιακές δυσκολίες el
heal.keyword Πρωτογενής έρευνα el
heal.keyword Στατιστική ανάλυση el
heal.contributorName el
heal.language gre el
heal.access free el
heal.accessText el
heal.license Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα el
heal.fileFormat PDF *
heal.recordProvider ΤΕΙ Πελοποννησου el
heal.publicationDate 2014-06-01 el
heal.abstract Το θέμα και ο σκοπός της συγκεκριμένης πτυχιακής εργασίας είναι να διερευνηθεί ο ρόλος του λογοθεραπευτή στα παιδιά με Μαθησιακές Δυσκολίες σύμφωνα με τη γνώμη των εκπαιδευτικών δημοτικής εκπαίδευσης (ειδικής και γενικής). Το θέμα των Μαθησιακών Δυσκολιών απασχολεί τα τελευταία χρόνια αρκετούς μαθητές, γονείς και διάφορες ειδικότητες επιστημόνων. Ο ρόλος του λογοθεραπευτή στα παιδιά με Μαθησιακές Δυσκολίες είναι σημαντικός. Οι αρμοδιότητες του αφορούν τη διάγνωση μέσα από την αξιολόγηση, τη παρέμβαση και την αποκατάσταση των δυσκολιών του παιδιού, την πρόληψη μέσα από την ενημέρωση, την εκπαίδευση, την έγκαιρη διάγνωση και την κατάλληλη παρέμβαση, τη συνεργασία με τη διεπιστημονική ομάδα που ασχολείται με το παιδί και τέλος τη συνεχή ενημέρωση και επιμόρφωση του πάνω στο αντικείμενο των Μαθησιακών Δυσκολιών. Για τις ανάγκες της έρευνας μας δημιουργήθηκε ένα ερωτηματολόγιο το οποίο απευθυνόταν στους δασκάλους και μέσα από το οποίο κλήθηκαν να εκφράσουν τη γνώμη τους για το ρόλο του λογοθεραπευτή στα παιδιά με Μαθησιακές Δυσκολίες. Μετά τη συλλογή των ερωτηματολόγιων ακολούθησε η στατιστική ανάλυση για την εύρεση των αποτελεσμάτων. el
heal.advisorName Βασιλοπούλου, Παναγιώτα el
heal.committeeMemberName el
heal.academicPublisher ΤΕΙ Πελοποννήσου el
heal.numberOfPages 75 *


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναζήτηση Αποθετηρίου


Σύνθετη Αναζήτηση

Πλοήγηση

Ο Λογαριασμός μου

Στατιστικές