heal.abstract |
Στην παρούσα πτυχιακή ερευνητική εργασία γίνεται λόγος για τις μαθησιακές δυσκολίες σε σχέση με τις γλωσσικές διαταραχές. Αρκετές έρευνες και άρθρα έχουν δείξει πως υπάρχει συσχέτιση των γλωσσικών διαταραχών ενός παιδιού με τις μαθησιακές δυσκολίες που μπορεί να παρουσιάσει μετέπειτα στη σχολική ζωή του. Στόχος της έρευνας που πραγματοποιήθηκε, ήταν η ανίχνευση μαθησιακών αδυναμιών-δυσκολιών σε παιδιά που έχουν γλωσσική διαταραχη. Αναλυτικότερα, στο πρώτο κεφάλαιο της εργασίας, αναλύονται οι μαθησιακές δυσκολίες. Στο δεύτερο κεφάλαιο, επισημαίνονται οι γλωσσικές διαταραχές και η γλωσσική ανάπτυξη του ατόμου. Επίσης, στο τρίτο κεφάλαιο, παρατίθεται η μεθοδολογία, ο σκοπός και το δείγμα της έρευνας, ενώ ταυτόχρονα παρουσιάζεται το τεστ ΛΑΜΔΑ, το οποίο χρησιμοποιήθηκε για την έρευνα. Στο τέταρτο κεφάλαιο της εργασίας αναλύονται στατιστικά με πίνακες και γραφήματα τα αποτελέσματα της έρευνας. Τέλος, παρουσιάζονται τα αποτελέσματα της έρευνας για το σύνολο των μαθητών, γίνεται διάκριση ανάλογα με το φύλο και τη σχολική τάξη. Στο τέλος της εργασίας, υπάρχει παράρτημα με το έγγραφο άδειας που δώσαμε στους γονείς των παιδιών για να πραγματοποιηθεί η έρευνα, και τα 23 αποτελέσματα του τεστ ΛΑΜΔΑ. |
el |