Ιδρυματικό Αποθετήριο Τ.Ε.Ι. Πελοποννήσου

Δημιουργία άτυπου τεστ για αξιολόγηση και επαναξιολόγηση αρθρωτικών και φωνολογικών διαταραχών μετά από λογοθεραπευτική παρέμβαση σε παιδιά προσχολικής και πρώτης σχολικής ηλικίας

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Μαστέα, Ευαγγελία el
dc.contributor.author Νάκες, Ορνέλα Μαρία el
dc.date.accessioned 2015-11-24T19:10:29Z
dc.date.available 2015-11-26T03:00:23Z
dc.date.issued 2015-11-24
dc.identifier.uri http://nestor.teipel.gr/xmlui/handle/123456789/13764
dc.title Δημιουργία άτυπου τεστ για αξιολόγηση και επαναξιολόγηση αρθρωτικών και φωνολογικών διαταραχών μετά από λογοθεραπευτική παρέμβαση σε παιδιά προσχολικής και πρώτης σχολικής ηλικίας el
heal.type Προπτυχιακή/Διπλωματική εργασία el
heal.secondaryTitle el
heal.classification el
heal.keyword Φωνολογία el
heal.keyword Διαταραχές el
heal.keyword Λογοθεραπευτική παρέμβαση el
heal.keyword Διάγνωση el
heal.keyword Φωνολογία el
heal.contributorName el
heal.language gre el
heal.access free el
heal.accessText el
heal.license Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα el
heal.fileFormat PDF *
heal.recordProvider ΤΕΙ Πελοποννησου el
heal.publicationDate 2013-01-01 el
heal.abstract Η αξιολόγηση είναι το πρώτο στάδιο της λογοθεραπευτικής παρέμβασης και καθορίζει την πορεία της. Το πρώτο βήμα για μια επιτυχημένη παρέμβαση είναι μια ακριβής διάγνωση ή τουλάχιστον μια διαφοροδιάγνωση. Τα ευρήματα της αξιολόγησης καθορίζουν τις μεθόδους, το υλικό και την εφαρμογή τους στη λογοθεραπευτική παρέμβαση. Στόχος λοιπόν της παρούσας έρευνας είναι η ακριβής και λεπτομερής αξιολόγηση της φωνολογίας και της άρθρωσης με τη δημιουργία ενός Ανεπίσημου Τεστ σε παιδιά προσχολικής και πρώτης σχολικής ηλικίας.Συγκεκριμένα οι υποθέσεις έρευνας που τέθηκαν είναι τρεις. Αρχικά θα ερευνηθεί εάν τα αποτελέσματα από την αξιολόγηση του Ανεπίσημου Τεστ συμφωνούν με τις αρχικές διαγνώσεις των παιδιών από τους ειδικούς θεραπευτές με το Επίσημο Τεστ του ΠΣΛ, δεύτερον εάν η χρήση του στην διαδικασία της επαναξιολόγησης δείχνει την πρόοδο των παιδιών και τρίτον εάν συμφωνούν τα αποτελέσματα της επαναξιολόγησης τόσο με την αρχική αξιολόγηση όσο και με αυτή του λογοθεραπευτή. Η μεθοδολογία που ακολουθήθηκε για να εκπονηθεί η συγκεκριμένη εργασία ήταν η λήψη ενός επαρκούς δείγματος παιδιών με βάση την παθολογία και την ηλικία τους από δύο θεραπευτικά κέντρα, της Αθήνας και της Καλαμάτας. Πιο αναλυτικά χορηγήθηκε το Τεστ Άρθρωσης για την λήψη δείγματος ομιλίας και λόγου και στη συνέχεια πραγματοποιήθηκε η ανάλυσή των αποτελεσμάτων του el
heal.advisorName Βασιλοπούλου, Παναγιώτα el
heal.committeeMemberName el
heal.academicPublisher ΤΕΙ Πελοποννήσου el
heal.numberOfPages 112 *


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναζήτηση Αποθετηρίου


Σύνθετη Αναζήτηση

Πλοήγηση

Ο Λογαριασμός μου

Στατιστικές