dc.contributor.author |
Μαστέα, Ευαγγελία |
el |
dc.contributor.author |
Νάκες, Ορνέλα Μαρία |
el |
dc.date.accessioned |
2015-11-24T19:10:29Z |
|
dc.date.available |
2015-11-26T03:00:23Z |
|
dc.date.issued |
2015-11-24 |
|
dc.identifier.uri |
http://nestor.teipel.gr/xmlui/handle/123456789/13764 |
|
dc.title |
Δημιουργία άτυπου τεστ για αξιολόγηση και επαναξιολόγηση αρθρωτικών και φωνολογικών διαταραχών μετά από λογοθεραπευτική παρέμβαση σε παιδιά προσχολικής και πρώτης σχολικής ηλικίας |
el |
heal.type |
Προπτυχιακή/Διπλωματική εργασία |
el |
heal.secondaryTitle |
|
el |
heal.classification |
|
el |
heal.keyword |
Φωνολογία |
el |
heal.keyword |
Διαταραχές |
el |
heal.keyword |
Λογοθεραπευτική παρέμβαση |
el |
heal.keyword |
Διάγνωση |
el |
heal.keyword |
Φωνολογία |
el |
heal.contributorName |
|
el |
heal.language |
gre |
el |
heal.access |
free |
el |
heal.accessText |
|
el |
heal.license |
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα |
el |
heal.fileFormat |
PDF |
* |
heal.recordProvider |
ΤΕΙ Πελοποννησου |
el |
heal.publicationDate |
2013-01-01 |
el |
heal.abstract |
Η αξιολόγηση είναι το πρώτο στάδιο της λογοθεραπευτικής παρέμβασης και καθορίζει την πορεία της. Το πρώτο βήμα για μια επιτυχημένη παρέμβαση είναι μια ακριβής διάγνωση ή τουλάχιστον μια διαφοροδιάγνωση. Τα ευρήματα της αξιολόγησης καθορίζουν τις μεθόδους, το υλικό και την εφαρμογή τους στη λογοθεραπευτική παρέμβαση. Στόχος λοιπόν της παρούσας έρευνας είναι η ακριβής και λεπτομερής αξιολόγηση της φωνολογίας και της άρθρωσης με τη δημιουργία ενός Ανεπίσημου Τεστ σε παιδιά προσχολικής και πρώτης σχολικής ηλικίας.Συγκεκριμένα οι υποθέσεις έρευνας που τέθηκαν είναι τρεις. Αρχικά θα ερευνηθεί εάν τα αποτελέσματα από την αξιολόγηση του Ανεπίσημου Τεστ συμφωνούν με τις αρχικές διαγνώσεις των παιδιών από τους ειδικούς θεραπευτές με το Επίσημο Τεστ του ΠΣΛ, δεύτερον εάν η χρήση του στην διαδικασία της επαναξιολόγησης δείχνει την πρόοδο των παιδιών και τρίτον εάν συμφωνούν τα αποτελέσματα της επαναξιολόγησης τόσο με την αρχική αξιολόγηση όσο και με αυτή του λογοθεραπευτή. Η μεθοδολογία που ακολουθήθηκε για να εκπονηθεί η συγκεκριμένη εργασία ήταν η λήψη ενός επαρκούς δείγματος παιδιών με βάση την παθολογία και την ηλικία τους από δύο θεραπευτικά κέντρα, της Αθήνας και της Καλαμάτας. Πιο αναλυτικά χορηγήθηκε το Τεστ Άρθρωσης για την λήψη δείγματος ομιλίας και λόγου και στη συνέχεια πραγματοποιήθηκε η ανάλυσή των αποτελεσμάτων του |
el |
heal.advisorName |
Βασιλοπούλου, Παναγιώτα |
el |
heal.committeeMemberName |
|
el |
heal.academicPublisher |
ΤΕΙ Πελοποννήσου |
el |
heal.numberOfPages |
112 |
* |