Ιδρυματικό Αποθετήριο Τ.Ε.Ι. Πελοποννήσου

Εκπαίδευση παιδιών με Διάχυτη Διαταραχή της Ανάπτυξης μέσω κοινωνικών ιστοριών. Εφαρμογή και αποτελέσματα σε συγκεκριμένα περιστατικά

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Παπαδοπούλου, Δήμητρα el
dc.date.accessioned 2015-11-24T19:10:30Z
dc.date.available 2015-11-26T03:00:25Z
dc.date.issued 2015-11-24
dc.identifier.uri http://nestor.teipel.gr/xmlui/handle/123456789/13767
dc.title Εκπαίδευση παιδιών με Διάχυτη Διαταραχή της Ανάπτυξης μέσω κοινωνικών ιστοριών. Εφαρμογή και αποτελέσματα σε συγκεκριμένα περιστατικά el
heal.type Προπτυχιακή/Διπλωματική εργασία el
heal.secondaryTitle el
heal.classification el
heal.keyword Εκπαίδευση el
heal.keyword Διάχυτες Αναπτυξιακές Διαταραχές el
heal.keyword Αυτισμός el
heal.keyword Διάγνωση el
heal.contributorName el
heal.language gre el
heal.access free el
heal.accessText el
heal.license Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα el
heal.fileFormat PDF *
heal.recordProvider ΤΕΙ Πελοποννησου el
heal.publicationDate 2013-01-01 el
heal.abstract Οι γνωστικές και κοινωνικές δεξιότητες που διαμορφώνουν το χαρακτήρα και την προσωπικότητα του ανθρώπου εξελίσσονται σ' όλη τη διάρκεια της ζωής του. Γενετικοί και βιολογικοί παράγοντες όμως μπορεί να εμποδίσουν αυτή την εξέλιξη. Σε αυτή την εργασία θα γίνει αναφορά στον Αυτισμό Υψηλής Λειτουργικότητας, στο Σύνδρομο Asperger και στην παρέμβαση κοινωνικών δεξιοτήτων μέσω Κοινωνικών Ιστοριών. όρος Διάχυτη Αναπτυξιακή Διαταραχή (Δ.Α.Δ.) είναι ευρύτερος και περιλαμβάνει και άλλες διαταραχές εκτός από τον Αυτισμό και το Σύνδρομο Asperger. Στις Διάχυτες Αναπτυξιακές Διαταραχές (Δ.Α.Δ.) περιλαμβάνονται σύμφωνα με το ταξινομητικό εγχειρίδιο της Παγκόσμιας Οργάνωσης Υγείας ICD10 τα παρακάτω σύνδρομα: · Σύνδρομο Asperger · Σύνδρομο Rett · Αυτισμός της παιδικής ηλικίας · Άτυπος αυτισμός · Παιδική αποδιοργανωτική διαταραχή · Διαταραχή υπερδραστηριότητας σχετιζόμενη με νοητική καθυστέρηση και στερεότυπα · Διάχυτη Αναπτυξιακή Διαταραχή, μη καθοριζόμενη · Άλλες Διάχυτες Αναπτυξιακές Διαταραχές. Τα άτομα με Αυτισμό και Asperger μπορούν να παρακολουθήσουν ειδικά σχολεία, τμήματα ένταξης, κέντρα δημιουργικής απασχόλησης, ειδικά κέντρα επαγγελματικής κατάρτισης, προστατευμένα εργαστήρια, τεχνικά λύκεια ειδικής αγωγής ή να φοιτήσουν κανονικά σε όλες τις βαθμίδες της εκπαίδευσης, ανάλογα με τις δυσκολίες τους. Ο Αυτισμός είναι μία Διάχυτη Αναπτυξιακή Διαταραχή που επηρεάζει όχι μόνο το άτομο, αλλά και τα υπόλοιπα μέλη της οικογένειας. Τα άτομα με Υψηλής Λειτουργικότητας Αυτισμό και Asperger μπορεί να καταφέρουν να αυτονομηθούν, όμως χρειάζονται πολλά χρόνια και συστηματική προσπάθεια. (Νότας, 2005-2006, Μαυροπούλου, 2007). Η παρέμβαση μέσω Κοινωνικών Ιστοριών θεωρείται ιδιαίτερα αποτελεσματική για την αντιμετώπιση της αυτορρύθμισης, των κοινωνικών, συναισθηματικών και επικοινωνιακών δυσκολιών που αντιμετωπίζουν τα άτομα με Διαταραχές στο Φάσμα του Αυτισμού. Κάθε Κοινωνική Ιστορία είναι ειδικά σχεδιασμένη για κάθε παιδί. Περιγράφει και εξηγεί, βοηθώντας το άτομο να κατανοήσει μια κοινωνική πληροφορία για μια συγκεκριμένη κατάσταση. Συνιστάται κυρίως για άτομα που εμφανίζουν στοιχειώδεις γλωσσικές, γνωστικές ικανότητες και δεν παρουσιάζουν σημαντική νοητική καθυστέρηση. (Rust & Smith, 2006, O’ Hara, 2010, More, 2012) el
heal.advisorName Μακρής, Γεώργιος el
heal.committeeMemberName el
heal.academicPublisher ΤΕΙ Πελοποννήσου el
heal.numberOfPages 94 *


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναζήτηση Αποθετηρίου


Σύνθετη Αναζήτηση

Πλοήγηση

Ο Λογαριασμός μου

Στατιστικές