Ιδρυματικό Αποθετήριο Τ.Ε.Ι. Πελοποννήσου

Αναγνωστικές δεξιότητες και άτομα με Σύνδρομο Down

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Βλάσση, Αλεξάνδρα el
dc.date.accessioned 2015-11-24T19:10:33Z
dc.date.available 2015-11-26T03:00:26Z
dc.date.issued 2015-11-24
dc.identifier.uri http://nestor.teipel.gr/xmlui/handle/123456789/13772
dc.title Αναγνωστικές δεξιότητες και άτομα με Σύνδρομο Down el
heal.type Προπτυχιακή/Διπλωματική εργασία el
heal.secondaryTitle el
heal.classification el
heal.keyword Ανάγνωση el
heal.keyword Παιδιά el
heal.contributorName el
heal.language gre el
heal.access free el
heal.accessText el
heal.license Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα el
heal.fileFormat PDF *
heal.recordProvider ΤΕΙ Πελοποννησου el
heal.publicationDate 2013-01-01 el
heal.abstract Η παρούσα εργασία με θέμα «Αναγνωστικές δεξιότητες σε παιδιά με σύνδρομο Down», έχει ως στόχο να εισάγει τον αναγνώστη στην έννοια Σύνδρομο Down και στις δυνατότητες των παιδιών με το σύνδρομο να εκπαιδευτούν ως προς την ανάγνωση. Τι είναι το σύνδρομο Down; Μπορεί ένα παιδί με σύνδρομο Down να μάθει να διαβάζει; Και αν ναι, ποια διαδικασία πρέπει να ακολουθηθεί; Ποια είναι τα στάδια κατάκτησης της αναγνωστικής ικανότητας; Ποιος είναι ο ρόλος του λογοθεραπευτή; Σε όλα αυτά τα ερωτήματα θα γίνει προσπάθεια να δοθεί μια σύντομη απάντηση, ξεκινώντας από την παρουσίαση του συνδρόμου, τα αίτια, τη διάγνωση, τα φυσικά και νοητικά χαρακτηριστικά του. Στη συνέχεια, θα γίνει παρουσίαση της φύσης της ανάγνωσης. Τι είναι η ανάγνωση; Πως μαθαίνουν τα παιδιά να διαβάζουν; Ποιος ο ρόλος της φωνολογικής ενημερότητας και της κατανόησης; Πως μπορεί να μάθει ένα παιδί με το σύνδρομο να διαβάζει; Ακόμη, θα παρουσιαστεί μια προτεινόμενη μέθοδος διδασκαλίας της ανάγνωσης των παιδιών με σύνδρομο Down, ενώ θα σκιαγραφηθεί και ο ρόλος του λογοθεραπευτή στο πλαίσιο αυτό. Ο λογοθεραπευτής, έρχεται αρκετές φορές αντιμέτωπος με την ανάγκη των παιδιών με σύνδρομο Down να εκπαιδευτούν ως προς την ανάγνωση. Γι’ αυτόν ακριβώς το λόγο πρέπει να είναι όσο το δυνατόν καλύτερα καταρτισμένος ώστε να είναι σε θέση να πραγματοποιήσει αξιολόγηση, λήψη ιστορικού, να συμβουλέψει κατάλληλα τους γονείς και να προχωρήσει στην αντιμετώπιση των δυσκολιών στον επικοινωνιακό τομέα του παιδιού. el
heal.advisorName Μακρής, Γεώργιος el
heal.committeeMemberName el
heal.academicPublisher ΤΕΙ Πελοποννήσου el
heal.numberOfPages 61 *


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναζήτηση Αποθετηρίου


Σύνθετη Αναζήτηση

Πλοήγηση

Ο Λογαριασμός μου

Στατιστικές