Ιδρυματικό Αποθετήριο Τ.Ε.Ι. Πελοποννήσου

Ανάπτυξη μορφολογικών και αφηγηματικών δεξιοτήτων σε παιδιά τυπικής ανάπτυξης πρώτης σχολικής ηλικίας

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Ζήση, Αλεξάνδρα el
dc.date.accessioned 2015-11-24T19:10:36Z
dc.date.available 2015-11-25T03:00:08Z
dc.date.issued 2015-11-24
dc.identifier.uri http://nestor.teipel.gr/xmlui/handle/123456789/13779
dc.title Ανάπτυξη μορφολογικών και αφηγηματικών δεξιοτήτων σε παιδιά τυπικής ανάπτυξης πρώτης σχολικής ηλικίας el
heal.type Προπτυχιακή/Διπλωματική εργασία el
heal.secondaryTitle el
heal.classification el
heal.keyword Γλωσσική ανάπτυξη el
heal.keyword Γλωσσική αντίληψη el
heal.contributorName el
heal.language gre el
heal.access free el
heal.accessText el
heal.license Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα el
heal.fileFormat PDF *
heal.recordProvider ΤΕΙ Πελοποννησου el
heal.publicationDate 2015-05-01 el
heal.abstract Ο σκοπός της παρούσας έρευνας είναι να συγκριθούν και να αναλυθούν οι αφηγηματικές ικανότητες και τα μορφολογικά χαρακτηριστικά των παιδιών της Α΄ τάξης του δημοτικού σχολείου, τυπικής ανάπτυξης. Το δείγμα της έρευνας αποτελείται από 36 μαθητές (18 αγόρια και 18 κορίτσια), με φυσιολογική ανάπτυξη, της πρώτης τάξης του δημοτικού σχολείου. Το δείγμα εκτός από το ότι μελετήθηκε συνολικά, έγινε και ένας διαχωρισμός μεταξύ αγοριών και κοριτσιών για να δούμε αν υπάρχει διαφορά στα δυο φύλα. Έπειτα από την εφαρμογή της δοκιμασίας γλωσσικής αντίληψης και έκφρασης (Βογινδρούκας, Γρηγοριάδου 2009) προέκυψαν σημαντικά συμπεράσματα. Συγκεκριμένα οι μαθητές ανταποκρίθηκαν με επιτυχία στις περισσότερες δραστηριότητες, όπως στη χρήση δυνατού και αδύνατου τύπου προσωπικών αντωνυμιών και κτητικών αντωνυμιών. Υπήρξε απλά λίγη δυσκολία στον πληθυντικό αριθμό. Επίσης οι μαθητές ανταποκρίθηκαν ικανοποιητικά στην πραγματολογία και η αφήγηση τους ήταν πολύ καλή. Δυσκολεύτηκαν στη σειροθέτηση των εικόνων καθώς το μεγαλύτερο ποσοστό των συμμετεχόντων έβαλε σε λάθος σειρά τις εικόνες αλλά η δυσκολία αυτή δικαιολογείται λόγω του τι έχουν συνηθίσει να κάνουν τα ίδια τα παιδιά κάθε πρωί που ξυπνάνε. el
heal.advisorName Μακρής, Γεώργιος el
heal.committeeMemberName el
heal.academicPublisher ΤΕΙ Πελοποννήσου el
heal.numberOfPages 37 *


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναζήτηση Αποθετηρίου


Σύνθετη Αναζήτηση

Πλοήγηση

Ο Λογαριασμός μου

Στατιστικές