heal.abstract |
Η παρούσα εργασία με θέμα «Τεχνικές παρέμβασης για θεραπεία μαθησιακών δυσκολιών - Μελέτη περίπτωσης» στα πλαίσια της ολοκλήρωσης του κύκλου σπουδών μου στο Α.Τ.Ε.Ι. Πελοποννήσου στο τμήμα Λογοθεραπείας της Σχολής Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας, αποτελεί προσπάθεια προσέγγισης των Μαθησιακών Δυσκολιών από τη σκοπιά της θεραπευτικής παρέμβασης, αντλώντας πληροφορίες από την υπάρχουσα βιβλιογραφία επί του θέματος. Έτσι, στο πρώτο κεφάλαιο συμπεριλαμβάνονται γενικές πληροφορίες όπως οι διάφορες έννοιες και ορισμοί που έχουν χρησιμοποιηθεί για τον όρο Μαθησιακές Δυσκολίες, τα αίτια εμφάνισης τους, τα βασικά χαρακτηριστικά γνωρίσματά τους και η πληθυσμιακή κατανομή του φαινομένου, ενώ το δεύτερο κεφάλαιο αφορά τη διαδικασία αξιολόγησης των μαθησιακών δυσκολιών και τα μέσα πραγματοποίησης της. Στο τρίτο κεφάλαιο περιλαμβάνονται και αναλύονται διάφορες τεχνικές θεραπείας/παρέμβασης που υφίστανται σήμερα στον τομέα αυτό. Εν συνεχεία, στο τέταρτο κεφάλαιο, παρουσιάζεται η μελέτη περίπτωσης ενός παιδιού με Μαθησιακές δυσκολίες. Πιο συγκεκριμένα, θα γίνει αναφορά στην αξιολόγηση, τους θεραπευτικούς στόχους του προγράμματος παρέμβασης, τις τεχνικές που εφαρμόστηκαν καθώς και τα αποτελέσματα αυτών, ενώ ολοκληρώνοντας τη θεώρηση του περιστατικού παρατίθενται τα εξαχθέντα συμπεράσματα και η συζήτηση επ’ αυτών. Τέλος, αναφέρονται τα γενικά συμπεράσματα μετά την διεκπεραίωση αυτής της εργασίας. |
el |