Ιδρυματικό Αποθετήριο Τ.Ε.Ι. Πελοποννήσου

Εκμάθηση βασικών κανόνων γραμματικής σε παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες με την Χρήση Ηλεκτρονικού Υπολογιστή

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Φασουλή, Ιώαννα Μαρία el
dc.date.accessioned 2015-11-24T19:13:51Z
dc.date.available 2015-11-25T03:00:10Z
dc.date.issued 2015-11-24
dc.identifier.uri http://nestor.teipel.gr/xmlui/handle/123456789/13782
dc.title Εκμάθηση βασικών κανόνων γραμματικής σε παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες με την Χρήση Ηλεκτρονικού Υπολογιστή el
heal.type Προπτυχιακή/Διπλωματική εργασία el
heal.secondaryTitle el
heal.classification el
heal.keyword Μαθησιακές δυσκολίες el
heal.keyword Γραμματική el
heal.keyword Μάθηση el
heal.contributorName el
heal.language gre el
heal.access free el
heal.accessText el
heal.license Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα el
heal.fileFormat PDF *
heal.recordProvider ΤΕΙ Πελοποννησου el
heal.publicationDate 2015-06-01 el
heal.abstract Η πτυχιακή αυτή εργασία αποτελεί την κορύφωση των σπουδών μου στο Α.Τ.Ε.Ι Καλαμάτας, τμήμα Λογοθεραπείας και αποτελεί εργασία έρευνας και καταγραφής, όπου παρουσιάζονται αναλυτικά όλες οι πλευρές μιας σύγχρονης διαταραχής, των Μαθησιακών Δυσκολιών, καθώς και η εφαρμογή ενός πιλοτικού προγράμματος για την εκμάθηση βασικών κανόνων γραμματικής σε παιδιά που πάσχουν από Μαθησιακές Δυσκολίες. Με την στήριξη της καθηγητριάς μου Ειρήνης Ελένης Παντελοπούλου, είχα την ευκαιρία να γνωρίσω τόσα πράγματα για μια τόσο σημαντική διαταραχή, να εφαρμόσω το ‘’δημιούργημά’’ μου και να έρθω σε επαφή με αυτά τα αξιολάτρευτα παιδιά. Προχωρώντας στο κύριο σώμα της εργασίας, στο πρώτο κεφάλαιο συναντάμε μια ιστορική αναδρομή της εξέλιξης του όρου ‘’Μαθησιακές Δυσκολίες’’, καθώς και γενικά στοιχεία για την διαταραχή, όπως ο ορισμός, επιδημιολογικά στοιχεία, τα αίτια που την προκαλούν, τρόπους για την διάγνωσή της. τα χαρακτηριστικά των ατόμων που πάσχουν και τρόπους αντιμετώπισης. Στο δεύτερο κεφάλαιο συναντάμε τις επιπτώσεις της διαταραχής τόσο στα παιδιά όσο και στους γονείς τους, ενώ στο τρίτο παρουσιάζεται μια εκτενέστερη περιγραφή των ειδών των Μαθησιακών Δυσκολιών. Στο τέταρτο κεφάλαιο γίνεται μία αναφορά στους ηλεκτρονικούς υπολογιστές και στον ρόλο και τα πλεονεκτήματα αυτών στην εκπαίδευση παιδιών με Μαθησιακές Δυσκολίες, στους τομείς που εστιάζουν και στα εκπαιδευτικά λογισμικά που υπάρχον στην Ελλάδα. Στο πέμπτο κεφάλαιο βλέπουμε μία αναλυτική παρουσίαση του λογισμικού ‘’ΤΗΣ ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΗΣ ΤΑ ΠΑΡΑΜΥΘΙΑ’’ και στο έκτο μία λεπτομερή αναφορά στην εφαρμογή του σε παιδιά με Μαθησιακές Δυσκολίες. Τέλος, στο έβδομο κεφάλαιο έχουμε μία εκτενή παρουσίαση των αποτελεσμάτων με τη βοήθεια συγκεντρωτικών πινάκων ενώ στο όγδοο κεφάλαιο παρουσιάζονται τα συμπεράσματα από την χρήση του λογισμικού καθώς και μελλοντικοί στόχοι για την βελτίωσή του. Σε αυτό το σημείο θα ήθελα να τονίσω πως η μελέτη μου στηρίχθηκαι σαφώς σε επιστημονικά συγγράματα, όμως το κυριότερο μέρος της εργασίας αυτής στηρίχθηκαι στην πρακτική εφαρμογή και υλοποίηση του λογισμικού αυτού στα παιδιά του κέντρου Ψυχή και Λόγο. el
heal.advisorName Παντελοπούλου, Ειρήνη Ελένη el
heal.committeeMemberName el
heal.academicPublisher ΤΕΙ Πελοποννήσου el
heal.numberOfPages 138 *


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναζήτηση Αποθετηρίου


Σύνθετη Αναζήτηση

Πλοήγηση

Ο Λογαριασμός μου

Στατιστικές