Ιδρυματικό Αποθετήριο Τ.Ε.Ι. Πελοποννήσου

Απόψεις και στάσεις των εκπαιδευτικών δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης σχετικά με το ρόλο του λογοθεραπευτή στα παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Κουρέτα, Μαρία el
dc.date.accessioned 2015-11-24T19:13:52Z
dc.date.available 2015-11-25T03:00:10Z
dc.date.issued 2015-11-24
dc.identifier.uri http://nestor.teipel.gr/xmlui/handle/123456789/13783
dc.title Απόψεις και στάσεις των εκπαιδευτικών δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης σχετικά με το ρόλο του λογοθεραπευτή στα παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες el
heal.type Προπτυχιακή/Διπλωματική εργασία el
heal.secondaryTitle el
heal.classification el
heal.keyword Μαθησιακές δυσκολίες el
heal.keyword Εκπαιδευτικοί el
heal.keyword Δευτεροβάθμια εκπαίδευση el
heal.keyword Λογοθεραπευτής el
heal.contributorName el
heal.language gre el
heal.access free el
heal.accessText el
heal.license Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα el
heal.fileFormat PDF *
heal.recordProvider ΤΕΙ Πελοποννησου el
heal.publicationDate 2015-06-01 el
heal.abstract Όλοι μας έχουμε έρθει σε επαφή πολλές με τα παιδιά εκείνα, τα οποία δεν τα καταφέρνουν πολύ καλά στο σχολείο, είτε μέσω προσωπικών εμπειριών, είτε μέσω συγγενικού και οικογενειακού περιβάλλοντος. Παρόλα αυτά κανείς μας δεν καταλάβαινε που οφείλονται όλες αυτές οι δυσκολίες στη διαδικασία της μάθησης και στη συμπεριφορά των παιδιών αυτών. Σκοπός της συγκεκριμένης πτυχιακής εργασίας είναι αρχικά μια πρώτη επαφή με το φαινόμενο αυτό που οι ειδικοί ονομάζουν «μαθησιακές δυσκολίες». Έπειτα η πτυχιακή εργασία ως σκοπό έχει να διερευνηθεί ο ρόλος του λογοθεραπευτή στα παιδιά με Μαθησιακές Δυσκολίες σύμφωνα με τη γνώμη των εκπαιδευτικών δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης. Το θέμα των Μαθησιακών Δυσκολιών απασχολεί τα τελευταία χρόνια αρκετούς μαθητές, γονείς και διάφορες ειδικότητες επιστημόνων. Ο ρόλος του λογοθεραπευτή στα παιδιά με Μαθησιακές Δυσκολίες είναι σημαντικός. Οι αρμοδιότητες του αφορούν τη διάγνωση μέσα από την αξιολόγηση, τη παρέμβαση και την αποκατάσταση των δυσκολιών του παιδιού, την πρόληψη μέσα από την ενημέρωση, την εκπαίδευση, την έγκαιρη διάγνωση και την κατάλληλη παρέμβαση, τη συνεργασία με τη διεπιστημονική ομάδα που ασχολείται με το παιδί και τέλος τη συνεχή ενημέρωση και επιμόρφωση του πάνω στο αντικείμενο των Μαθησιακών Δυσκολιών. Για τις ανάγκες της έρευνάς μας δημιουργήθηκε ένα ερωτηματολόγιο το οποίο απευθυνόταν στους εκπαιδευτικούς και μέσα από το οποίο κλήθηκαν να εκφράσουν τη γνώμη τους για το ρόλο του λογοθεραπευτή στα παιδιά με Μαθησιακές Δυσκολίες. Μετά τη συλλογή των ερωτηματολόγιων ακολούθησε η στατιστική ανάλυση για την εύρεση των αποτελεσμάτων. el
heal.advisorName Βασιλοπούλου, Παναγιώτα el
heal.committeeMemberName el
heal.academicPublisher ΤΕΙ Πελοποννήσου el
heal.numberOfPages 83 *


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναζήτηση Αποθετηρίου


Σύνθετη Αναζήτηση

Πλοήγηση

Ο Λογαριασμός μου

Στατιστικές