Ιδρυματικό Αποθετήριο Τ.Ε.Ι. Πελοποννήσου

Κοινωνικές ιστορίες σε παιδιά με Διαταραχή Αυτιστικού Φάσματος (Δ.Α.Φ.)

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Κούζηλος, Γεώργιος el
dc.date.accessioned 2015-11-24T19:13:56Z
dc.date.available 2015-11-25T03:00:13Z
dc.date.issued 2015-11-24
dc.identifier.uri http://nestor.teipel.gr/xmlui/handle/123456789/13791
dc.title Κοινωνικές ιστορίες σε παιδιά με Διαταραχή Αυτιστικού Φάσματος (Δ.Α.Φ.) el
heal.type Προπτυχιακή/Διπλωματική εργασία el
heal.secondaryTitle el
heal.classification el
heal.keyword Διάχυτες Αναπτυξιακές Διαταραχές el
heal.keyword Αυτισμός el
heal.keyword Διάγνωση el
heal.contributorName el
heal.language gre el
heal.access free el
heal.accessText el
heal.license Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα el
heal.fileFormat PDF *
heal.recordProvider ΤΕΙ Πελοποννησου el
heal.publicationDate 2015-01-01 el
heal.abstract Στην εργασία αυτή, αναφέρονται βασικά στοιχεία της διαταραχής αυτιστικού φάσματος (ΑSD). Πιο συγκεκριμένα, ο ορισμός της αυτιστικής διαταραχής; Τους αιτιολογικούς παράγοντες που σχετίζονται με την εμφάνιση της διαταραχής αυτιστικού φάσματος. Επίσης, πώς γίνεται η αναγνώρισή της από άτομα του περιβάλλοντος αλλά και στη συνέχεια η διαδικασία αξιολόγησης και διάγνωσης του υψηλού αυτισμού από την διεπιστημονική ομάδα. Αναφέρονται επίσης, διαγνωστικά κριτήρια που σχετίζονται με τις κοινωνικές δεξιότητες, τη ρουτίνα, τη στερεότυπη συμπεριφορά των ατόμων αυτών. Γίνεται επίσης αναφορά στην ανάπτυξη της λεκτικής επικοινωνίας και τη μη λεκτική επικοινωνία. Πιο συγκεκριμένα ποιες είναι οι γλωσσικές δυσκολίες που έχουν. Αναφέρονται ακόμη, τα στοιχεία του λόγου όπως η σημασιολογία, η φωνολογία και η πραγματολογία. Ενώ δίνεται περισσότερο έμφαση στην πραγματολογία δηλαδή τη κοινωνική χρήση της γλώσσας που όπως ξέρουμε τα άτομα με υψηλό αυτισμό έχουν ελλείμματα. Επίσης, αναφέρονται οι καλύτερες δυνατές εκπαιδεύσεις (θεραπευτικές προσεγγίσεις) των ατόμων με διαταραχή αυτιστικού φάσματος. Γίνεται λοιπόν, μία αναφορά σε αυτές δίνοντας μάλιστα ιδιαίτερη έμφαση στις κοινωνικές ιστορίες ως μέσο εκπαίδευσης των ατόμων με διαταραχή αυτιστικού φάσματος. Αναλυτικότερα, τι είναι οι κοινωνικές ιστορίες;, σε ποιες ομάδες ατόμων αναφέρονται;, ποιος μπορεί να συντάξει κοινωνικές ιστορίες; αλλά και με ποια κριτήρια γίνεται η σύνθεση των κοινωνικών ιστοριών. Στο τελευταίο μάλιστα κεφάλαιο παρατίθενται κάποιες κοινωνικές ιστορίες με την υπογραφή της CarolGray. el
heal.advisorName Γερμπανά, Ειρήνη el
heal.committeeMemberName el
heal.academicPublisher ΤΕΙ Πελοποννήσου el
heal.numberOfPages 79 *


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναζήτηση Αποθετηρίου


Σύνθετη Αναζήτηση

Πλοήγηση

Ο Λογαριασμός μου

Στατιστικές