Ιδρυματικό Αποθετήριο Τ.Ε.Ι. Πελοποννήσου

Καταγραφή των προβλημάτων που σχετίζονται με τα διάφορα στάδια εμπορίας των κυριότερων ανθοκομικών προϊόντων (τριαντάφυλλο ζέρμπερα) στο νομό Μεσσηνίας και προτάσεις για την αντιμετώπισή τους

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Μπαλαρούτσου, Γεωργία el
dc.date.accessioned 2015-11-24T20:09:10Z
dc.date.available 2015-11-25T03:00:18Z
dc.date.issued 2015-11-24
dc.identifier.uri http://nestor.teipel.gr/xmlui/handle/123456789/13806
dc.title Καταγραφή των προβλημάτων που σχετίζονται με τα διάφορα στάδια εμπορίας των κυριότερων ανθοκομικών προϊόντων (τριαντάφυλλο ζέρμπερα) στο νομό Μεσσηνίας και προτάσεις για την αντιμετώπισή τους el
heal.type Προπτυχιακή/Διπλωματική εργασία el
heal.secondaryTitle el
heal.keyword Ανθοκομία el
heal.keyword Καλλιέργεια λουλουδιών el
heal.keyword Καλλιεργητική τεχνική el
heal.keyword Εμπορία el
heal.keyword Marketing el
heal.contributorName el
heal.language gre el
heal.access free el
heal.accessText el
heal.license Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα el
heal.fileFormat PDF *
heal.recordProvider ΤΕΙ Πελοποννησου el
heal.publicationDate 1997-01-01 el
heal.abstract Πριν ξεκινήσω την γραφή της πτυχιακής μου εργασίας θα ήθελα να ζητήσω την ανοχή σας για την χρήση του όρου "Marketing" σε ορισμένες προτάσεις αντί των όρων εμπορία και διακίνηση, διότι ο πρώτος όρος είναι πιο εύχρηστος και διεθνώς αναγνωρισμένος. To Marketing περιλαμβάνει όλες τις ενέργειες που είναι απαραίτητες για να φθάσουν αγαθά και υπηρεσίες στον καταναλωτή, είναι η γέφυρα μεταξύ παραγωγής και κατανάλωσης. Οι ανάγκες και οι απαιτήσεις του καταναλωτικού κοινού αυξάνονται διαρκώς γι' αυτό θα πρέπει οι παραγωγοί οι χονδρέμποροι, οι λιανέμποροι, οι ενδιάμεσοι, να κινούνται μέσα στα πλαίσια της ζήτησης της αγοράς, ώστε να καλύπτονται όλες οι ανάγκες. Τα αγροτικά προϊόντα βεβαίως δεν θα μπορούσαν να αποκλειστούν από την αγορά και κυρίως, τα ανθοκομικά προϊόντα που ομορφαίνουν τη ζωή μας και αποτελούν σημαντικό στοιχείο για την οικονομία της χώρας μας. Κατόπιν έρευνας δημιουργήθηκε η ανάγκη καταγραφής των προβλημάτων της εμπορίας και της διακίνησης (Marketing) των ανθοκομικών προϊόντων. Ο Ν. Μεσσηνίας, και ως σύνολο η χώρα μας, υστερεί στον κλάδο της εμπορίας και διακίνησης των ανθοκομικών προϊόντων (τριαντάφυλλα - ζέρμπερα) σε σχέση με τις χώρες της Ε.Ο.Κ. και γι' αυτό παρουσιάζονται προβλήματα όχι μόνο στην εσωτερική αγορά αλλά και στον τομέα των εξαγωγών σε άλλες χώρες της κοινότητας, στον οποίο η Ελλάδα μειονεκτεί, σημαντικά με αποτέλεσμα να χάνονται σημαντικά κεφάλαια τα οποία θα μπορούσαν να χρησιμοποιηθούν για την ανάπτυξη της Ελληνικής ανθοκομίας. el
heal.advisorName Γιαννακέας, Νικόλαος el
heal.committeeMemberName el
heal.academicPublisher ΤΕΙ Πελοποννήσου el
heal.numberOfPages 56 *


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναζήτηση Αποθετηρίου


Σύνθετη Αναζήτηση

Πλοήγηση

Ο Λογαριασμός μου

Στατιστικές