heal.abstract |
Πριν ξεκινήσω την γραφή της πτυχιακής μου εργασίας θα ήθελα να ζητήσω την ανοχή σας για την χρήση του όρου "Marketing" σε ορισμένες προτάσεις αντί των όρων εμπορία και διακίνηση, διότι ο πρώτος όρος είναι πιο εύχρηστος και διεθνώς αναγνωρισμένος. To Marketing περιλαμβάνει όλες τις ενέργειες που είναι απαραίτητες για να φθάσουν αγαθά και υπηρεσίες στον καταναλωτή, είναι η γέφυρα μεταξύ παραγωγής και κατανάλωσης. Οι ανάγκες και οι απαιτήσεις του καταναλωτικού κοινού αυξάνονται διαρκώς γι' αυτό θα πρέπει οι παραγωγοί οι χονδρέμποροι, οι λιανέμποροι, οι ενδιάμεσοι, να κινούνται μέσα στα πλαίσια της ζήτησης της αγοράς, ώστε να καλύπτονται όλες οι ανάγκες. Τα αγροτικά προϊόντα βεβαίως δεν θα μπορούσαν να αποκλειστούν από την αγορά και κυρίως, τα ανθοκομικά προϊόντα που ομορφαίνουν τη ζωή μας και αποτελούν σημαντικό στοιχείο για την οικονομία της χώρας μας. Κατόπιν έρευνας δημιουργήθηκε η ανάγκη καταγραφής των προβλημάτων της εμπορίας και της διακίνησης (Marketing) των ανθοκομικών προϊόντων. Ο Ν. Μεσσηνίας, και ως σύνολο η χώρα μας, υστερεί στον κλάδο της εμπορίας και διακίνησης των ανθοκομικών προϊόντων (τριαντάφυλλα - ζέρμπερα) σε σχέση με τις χώρες της Ε.Ο.Κ. και γι' αυτό παρουσιάζονται προβλήματα όχι μόνο στην εσωτερική αγορά αλλά και στον τομέα των εξαγωγών σε άλλες χώρες της κοινότητας, στον οποίο η Ελλάδα μειονεκτεί, σημαντικά με αποτέλεσμα να χάνονται σημαντικά κεφάλαια τα οποία θα μπορούσαν να χρησιμοποιηθούν για την ανάπτυξη της Ελληνικής ανθοκομίας. |
el |