heal.abstract |
Κατά τη διάρκεια του 21ου αιώνα έχουν πραγματοποιηθεί σημαντικές αλλαγές στον κλάδο των επιχειρήσεων. Οι εξελίξεις στον οικολογικό, κοινωνικό, περιβαλλοντικό και τεχνολογικό Τηρέα, έχουν επηρεάσει καταλυτικά το διεθνές σκηνικό, εντός του οποίου οι σύγχρονες επιχειρήσεις θα πρέπει να ανταγωνιστούν, για να επιβιώσουν αρχικά και να ευηµερήσουν τελικά.Ισχυρό ανταγωνιστικό πλεονέκτημα δημιουργεί η ποιότητα των προϊόντων και υπηρεσιών που παρέχει κάθε επιχείρηση. Η ποιότητα των προϊόντων και υπηρεσιών έχει καθιερωθεί πλέον ως βασικό κριτήριο καταναλωτικής και επιχειρηματικής συμπεριφοράς. Από την άλλη, αρκετοί καταναλωτές απαιτούν από τις επιχειρήσεις την εφαρμογή καλών περιβαλλοντικών πρακτικών καθώς και μέτρων για την προστασία των εργαζομένων σε αυτές. Λαμβάνοντας υπόψη μας την σπουδαιότητα των παραπάνω στοιχείων, σκοπός της παρούσας εργασίας είναι αρχικά να παρουσιάσουμε αναλυτικά τα κύρια στοιχεία των προτύπων ISO 14001 και ΕΛΟΤ 1801, καταλήγοντας στα βήματα ανάπτυξης & εφαρμογής τους στην αλυσίδα καταστημάτων Makro Cash & Carry Hellas. |
el |