Ιδρυματικό Αποθετήριο Τ.Ε.Ι. Πελοποννήσου

Σύγκριση συστημάτων διασφάλισης ποιότητας ISO 9001, ISO 22000 & BRC

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Μενέλαου, Λάμπρος el
dc.date.accessioned 2015-11-24T21:02:13Z
dc.date.available 2015-11-25T03:15:54Z
dc.date.issued 2015-11-24
dc.identifier.uri http://nestor.teipel.gr/xmlui/handle/123456789/14447
dc.title Σύγκριση συστημάτων διασφάλισης ποιότητας ISO 9001, ISO 22000 & BRC el
heal.type Προπτυχιακή/Διπλωματική εργασία el
heal.secondaryTitle el
heal.keyword Ποιότητα el
heal.keyword Διασφάλιση ποιότητας el
heal.keyword Διαχείριση ολικής ποιότητας el
heal.keyword Πρότυπα ποιότητας el
heal.contributorName el
heal.language gre el
heal.access free el
heal.accessText el
heal.license Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα el
heal.fileFormat PDF *
heal.recordProvider ΤΕΙ Πελοποννησου el
heal.publicationDate 2011-01-01 el
heal.abstract Στη σύγχρονη επιχειρηματική πρακτική προκύπτει η ανάγκη για εναρμόνιση των πιστοποιούν σε πελάτες και ενδιαφερομένους φορείς την ικανότητα παροχής προϊόντων και υπηρεσιών απόλυτα συμμορφούμενων με τις απαιτήσεις παραγωγής και διάθεσης. Επιπλέον, οι εταιρείες καλούνται να δρουν σύμφωνα με οδηγίες, που απορρέουν από την εθνική και κοινοτική νομοθεσία. Προκειμένου μία επιχείρηση να είναι πραγματικά αποτελεσματική και αποδοτική, θα πρέπει να διαχειρίζεται «τον τρόπο με τον οποίο κάνει τη δουλειά της» μέσω ενός Συστήματος. Αυτό διασφαλίζει ότι τίποτε σημαντικό δεν παραλείπεται και ότι είναι ξεκάθαρο τι κάνει ο καθένας, πότε, πώς, γιατί και πού. Η κωδικοποίηση και οργάνωση της ποιότητας σε ένα συνολικό σύστημα προέκυψε από την ανάγκη για δημιουργία συστημάτων ποιότητας, τα οποία να περιλαμβάνουν όλες εκείνες τις διεργασίες και δραστηριότητες που σχετίζονται με ένα προϊόν και οι οποίες επιχειρήσεων και οργανισμών με βάση Διεθνή Πρότυπα - Συστήματα Διαχείρισης, που μπορούν να ξεκινούν από τη «σύλληψη» της ιδέας μέχρι τη διάθεση του προϊόντος στην αγορά και την εξυπηρέτηση μετά την πώληση. Το Σύστημα Διασφάλισης Ποιότητας κατά ISO 9000 μπορεί να εφαρμοστεί σε μικρές, μεσαίες και μεγάλες επιχειρήσεις και σε όλους τους κλάδους (μεταποιητικοί, κατασκευαστικοί, παροχής υπηρεσιών κλπ.). Τα οφέλη που αποκτά μια επιχείρηση που εφαρμόζει ένα σύστημα ποιότητας είναι πολλαπλά (μείωση κόστους, μείωση αριθμού ελαττωματικών προϊόντων, μείωση ωρών εργασίας, προτίμηση πελατών και καταναλωτών κλπ.). Η επιλογή της εφαρμογής και της πιστοποίησης του προτύπου γίνεται με βάση τις πραγματικές δραστηριότητες της επιχείρησης.Το σύστημα 180 9001 είναι ένα πρότυπο σύστημα που σχετίζεται με τη διαχείριση ποιότητας και είναι σχεδιασμένο για να βοηθά τους οργανισμούς/εταιρείες που ενδιαφέρονται να ανταποκρίνονται στις ανάγκες των πελατών και άλλων ενδιαφερομένων μερών. Το σύστημα αυτό απαρτίζεται από τις βασικές αρχές των συστημάτων διαχείρισης ποιότητας και συμπεριλαμβάνει τις οκτώ αρχές διαχείρισης ποιότητας. Πάνω από ένα εκατομμύριο οργανώσεις σε όλο τον κόσμο έχουν πιστοποιηθεί με το σύστημα ISO 9001 κάνοντάς το έτσι ένα από τα πιο ευρέως χρησιμοποιούμενα εργαλεία διαχείρισης στον κόσμο σήμερα. Το πρότυπο ISO 22000, σε σύγκριση με το ISO 9001 είναι πιο διαδικαστικό και προσανατολισμένο σύστημα και ένα βιομηχανικό, ειδικό σύστημα διαχείρισης του κινδύνου για κάθε τύπο μεταποίησης και εμπορίας τροφίμων, το οποίο μπορεί να ενσωματωθεί στενά με το σύστημα διαχείρισης ποιότητας ISO 9001. el
heal.advisorName Φαρμάκης, Λάμπρος el
heal.committeeMemberName el
heal.academicPublisher ΤΕΙ Πελοποννήσου el
heal.numberOfPages 97 *


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναζήτηση Αποθετηρίου


Σύνθετη Αναζήτηση

Πλοήγηση

Ο Λογαριασμός μου

Στατιστικές