dc.contributor.author |
Κωτσιοπούλου, Μαρία |
el |
dc.date.accessioned |
2015-11-24T22:36:59Z |
|
dc.date.available |
2015-11-25T03:12:19Z |
|
dc.date.issued |
2015-11-25 |
|
dc.identifier.uri |
http://nestor.teipel.gr/xmlui/handle/123456789/14903 |
|
dc.title |
Ανάπτυξη εσωτερικού προγραμματισμού μάρκετινγκ. Η περίπτωση εφαρμογής στο δήμο Καλαμάτας |
el |
heal.type |
Προπτυχιακή/Διπλωματική εργασία |
el |
heal.secondaryTitle |
|
el |
heal.keyword |
Δήμος Καλαμάτας |
el |
heal.keyword |
Οργανόγραμμα-Προσωπικό |
el |
heal.keyword |
Εσωτερικό μάρκετινγκ |
el |
heal.keyword |
Περιπτώσεις εφαρμογής |
el |
heal.keyword |
Τεχνική υπηρεσία |
el |
heal.keyword |
Ανάλυση SWOT |
el |
heal.contributorName |
|
el |
heal.language |
gre |
el |
heal.access |
free |
el |
heal.accessText |
|
el |
heal.license |
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα |
el |
heal.fileFormat |
PDF |
* |
heal.recordProvider |
ΤΕΙ Πελοποννησου |
el |
heal.publicationDate |
2005-01-01 |
el |
heal.abstract |
Σκοπός της πτυχιακής είναι να αναδειχθεί κατά πόσο μέθοδοι του εσωτερικού μάρκετινγκ,εφαρμόζονται στο δήμο Καλαμάτας. Επίσης ποια τα αποτελέσματα που έχει επιφέρει,αν καλύπτονται οι ανάγκες των πολιτών και ποιος ο τρόπος διεξαγωγής των υπηρεσιών. Τέλος γίνεται η διαδικασία S.W.Ο.Τ. , η οποία γενικά εξετάζει τα δυνατά , αδύνατα σημεία , τις ευκαιρίες και απειλές μιας επιχείρησης τα οποία επηρεάζουν την επιχείρηση και βοηθούν να ληφθούν οι απαραίτητες αποφάσεις ώστε να παραχθούν υπηρεσίες σύμφωνα με τις απαιτήσεις των πελατών-καταναλωτών. |
el |
heal.advisorName |
Θωμάς, Διονύσιος |
el |
heal.committeeMemberName |
|
el |
heal.academicPublisher |
ΤΕΙ Πελοποννήσου |
el |
heal.numberOfPages |
108 |
* |