Ιδρυματικό Αποθετήριο Τ.Ε.Ι. Πελοποννήσου

Ανάπτυξη εσωτερικού προγραμματισμού μάρκετινγκ. Η περίπτωση εφαρμογής στο δήμο Καλαμάτας

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Κωτσιοπούλου, Μαρία el
dc.date.accessioned 2015-11-24T22:36:59Z
dc.date.available 2015-11-25T03:12:19Z
dc.date.issued 2015-11-25
dc.identifier.uri http://nestor.teipel.gr/xmlui/handle/123456789/14903
dc.title Ανάπτυξη εσωτερικού προγραμματισμού μάρκετινγκ. Η περίπτωση εφαρμογής στο δήμο Καλαμάτας el
heal.type Προπτυχιακή/Διπλωματική εργασία el
heal.secondaryTitle el
heal.keyword Δήμος Καλαμάτας el
heal.keyword Οργανόγραμμα-Προσωπικό el
heal.keyword Εσωτερικό μάρκετινγκ el
heal.keyword Περιπτώσεις εφαρμογής el
heal.keyword Τεχνική υπηρεσία el
heal.keyword Ανάλυση SWOT el
heal.contributorName el
heal.language gre el
heal.access free el
heal.accessText el
heal.license Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα el
heal.fileFormat PDF *
heal.recordProvider ΤΕΙ Πελοποννησου el
heal.publicationDate 2005-01-01 el
heal.abstract Σκοπός της πτυχιακής είναι να αναδειχθεί κατά πόσο μέθοδοι του εσωτερικού μάρκετινγκ,εφαρμόζονται στο δήμο Καλαμάτας. Επίσης ποια τα αποτελέσματα που έχει επιφέρει,αν καλύπτονται οι ανάγκες των πολιτών και ποιος ο τρόπος διεξαγωγής των υπηρεσιών. Τέλος γίνεται η διαδικασία S.W.Ο.Τ. , η οποία γενικά εξετάζει τα δυνατά , αδύνατα σημεία , τις ευκαιρίες και απειλές μιας επιχείρησης τα οποία επηρεάζουν την επιχείρηση και βοηθούν να ληφθούν οι απαραίτητες αποφάσεις ώστε να παραχθούν υπηρεσίες σύμφωνα με τις απαιτήσεις των πελατών-καταναλωτών. el
heal.advisorName Θωμάς, Διονύσιος el
heal.committeeMemberName el
heal.academicPublisher ΤΕΙ Πελοποννήσου el
heal.numberOfPages 108 *


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναζήτηση Αποθετηρίου


Σύνθετη Αναζήτηση

Πλοήγηση

Ο Λογαριασμός μου

Στατιστικές