dc.contributor.author |
Γρηγοράκης, Γεώργιος |
el |
dc.date.accessioned |
2015-11-24T22:37:06Z |
|
dc.date.available |
2015-11-25T03:12:24Z |
|
dc.date.issued |
2015-11-25 |
|
dc.identifier.uri |
http://nestor.teipel.gr/xmlui/handle/123456789/14921 |
|
dc.title |
Μέθοδοι μέτρησης ικανοποίησης πελατών στον τομέα των υπηρεσιών. Η περίπτωση του Κ.Ε.Π. δήμου Τυμπακίου |
el |
heal.type |
Προπτυχιακή/Διπλωματική εργασία |
el |
heal.secondaryTitle |
|
el |
heal.keyword |
Συμπεριφορά καταναλωτή |
el |
heal.keyword |
Περιγραφική στατιστική |
el |
heal.keyword |
Ικανοποίηση προσωπικού |
el |
heal.keyword |
Ολική ποιότητα |
el |
heal.keyword |
Μεθοδολογία MUSA |
el |
heal.contributorName |
|
el |
heal.language |
gre |
el |
heal.access |
free |
el |
heal.accessText |
|
el |
heal.license |
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα |
el |
heal.fileFormat |
PDF |
* |
heal.recordProvider |
ΤΕΙ Πελοποννησου |
el |
heal.publicationDate |
2005-01-01 |
el |
heal.abstract |
Αρκετές επιχειρήσεις έχουν επιλέξει το επίπεδο ικανοποίησης των πελατών τους ως το βασικό δείκτη απόδοσης τους, με στόχο την υλοποίηση της φιλοσοφίας "προσανατολισμού στον πελάτη" σε καθημερινή βάση. Η σπουδαιότητα της μέτρησης της ικανοποίησης των πελατών επιβεβαιώνεται και από το γεγονός ότι ο χώρος της ανάλυσης της συμπεριφοράς του καταναλωτή (consumer behavior analysis) έχει επικεντρώσει το ενδιαφέρον του στην μετά-αγοραστική συμπεριφορά του πελάτη. Δίνεται έμφαση στην εκτίμηση των αποτελεσμάτων χρήσης ενός προϊόντος/υπηρεσίας και τον τρόπο που αυτή επηρεάζει τις ενέργειες του καταναλωτή μετά την αγορά/εξυπηρέτηση. |
el |
heal.advisorName |
Κυριαζόπουλος, Αθανάσιος |
el |
heal.advisorName |
Αργυροπούλου, Φωτεινή |
el |
heal.committeeMemberName |
|
el |
heal.academicPublisher |
ΤΕΙ Πελοποννήσου |
el |
heal.numberOfPages |
107 |
* |