Ιδρυματικό Αποθετήριο Τ.Ε.Ι. Πελοποννήσου

Ανάπτυξη προγράμματος εσωτερικού μάρκετινγκ σε ΟΤΑ. Η περίπτωση του δήμου Κορυδαλλού

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Στραβοδήμου, Ανδριάνα el
dc.date.accessioned 2015-11-24T22:37:42Z
dc.date.available 2015-11-25T03:12:42Z
dc.date.issued 2015-11-25
dc.identifier.uri http://nestor.teipel.gr/xmlui/handle/123456789/14977
dc.title Ανάπτυξη προγράμματος εσωτερικού μάρκετινγκ σε ΟΤΑ. Η περίπτωση του δήμου Κορυδαλλού el
heal.type Προπτυχιακή/Διπλωματική εργασία el
heal.secondaryTitle el
heal.keyword Μάρκετινγκ el
heal.keyword Στρατηγικές el
heal.keyword Αύξηση παραγωγικότητας el
heal.keyword Ανάλυση SWOT el
heal.keyword Τοπική αυτοδιοίκηση el
heal.keyword Παρεχόμενες υπηρεσίες el
heal.contributorName el
heal.language gre el
heal.access free el
heal.accessText el
heal.license Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα el
heal.fileFormat PDF *
heal.recordProvider ΤΕΙ Πελοποννησου el
heal.publicationDate 2006-01-01 el
heal.abstract Στην εργασία περιλαμβάνεται το πρόγραμμα ανάπτυξης εσωτερικού μάρκετινγκ σε OTA και ειδικότερα στο Δήμο Κορυδαλλού. Γίνεται διαχωρισμός του μάρκετινγκ του μάρκετινγκ στη Δημόσια Διοίκηση με το μάρκετινγκ στη Διοίκηση Επιχειρήσεων. Στη συνέχεια αναλύεται ο στρατηγικός σχεδιασμός μάρκετινγκ (στάδια που ακολουθούνται).Αναλύεται τέλος το σχέδιο μάρκετινγκ σε μη κερδοσκοπικούς οργανισμούς και η ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών Τοπικής Αυτοδιοίκησης. el
heal.advisorName Θωμάς, Διονύσιος el
heal.committeeMemberName el
heal.academicPublisher ΤΕΙ Πελοποννήσου el
heal.numberOfPages 182 *


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναζήτηση Αποθετηρίου


Σύνθετη Αναζήτηση

Πλοήγηση

Ο Λογαριασμός μου

Στατιστικές