Ιδρυματικό Αποθετήριο Τ.Ε.Ι. Πελοποννήσου

Ανάπτυξη προγράμματος εσωτερικού μάρκετινγκ σε ΟΤΑ. Η περίπτωση του δήμου Φιλοθέης

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Δαμιανός, Χριστόδουλος el
dc.date.accessioned 2015-11-24T22:37:50Z
dc.date.available 2015-11-25T03:12:47Z
dc.date.issued 2015-11-25
dc.identifier.uri http://nestor.teipel.gr/xmlui/handle/123456789/14988
dc.title Ανάπτυξη προγράμματος εσωτερικού μάρκετινγκ σε ΟΤΑ. Η περίπτωση του δήμου Φιλοθέης el
heal.type Προπτυχιακή/Διπλωματική εργασία el
heal.secondaryTitle el
heal.keyword Αρχές μάρκετινγκ el
heal.keyword Εκπαιδευτικά προγράμματα el
heal.keyword Δήμος Φιλοθέης el
heal.keyword Πρόγραμμα εσωτερικού μάρκετινγκ el
heal.keyword Ο.Τ.Α, el
heal.keyword Εργαζόμενοι,ρόλος el
heal.contributorName el
heal.language gre el
heal.access free el
heal.accessText el
heal.license Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα el
heal.fileFormat PDF *
heal.recordProvider ΤΕΙ Πελοποννησου el
heal.publicationDate 2006-01-01 el
heal.abstract Στην εργασία μελετούνται οι έννοες του μάρκετινγκ και του μάρκετινγκ υπηρεσιών. Εξετάζεται το εσωτερικό μάρκετινγκ στους Οργανισμούς Τοπικής Αυτοδιοίκησης. Αναλύεται ο ρόλος του ανθρώπινου παράγοντα στον Ο.Τ.Α. Επίσης αντικείμενο είναι η εισαγωγή στη θεωρία του εσωτερικού μάρκετινγκ με αναφορά του ορισμού, των διαστάσεων και των στόχων ενός τέτοιου προγράμματος. el
heal.advisorName Θωμάς, Διονύσιος el
heal.committeeMemberName el
heal.academicPublisher ΤΕΙ Πελοποννήσου el
heal.numberOfPages 75 *


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναζήτηση Αποθετηρίου


Σύνθετη Αναζήτηση

Πλοήγηση

Ο Λογαριασμός μου

Στατιστικές