Ιδρυματικό Αποθετήριο Τ.Ε.Ι. Πελοποννήσου

Κέντρα εξυπηρέτησης πολιτών (Κ.Ε.Π.). Οι σχέσεις τους με τους πολίτες και τις δημόσιες υπηρεσίες. Η περίπτωση των Κ.Ε.Π. του δήμου Αιγάλεω

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Φανού, Βασιλική el
dc.date.accessioned 2015-11-24T22:42:45Z
dc.date.available 2015-11-25T03:14:25Z
dc.date.issued 2015-11-25
dc.identifier.uri http://nestor.teipel.gr/xmlui/handle/123456789/15267
dc.title Κέντρα εξυπηρέτησης πολιτών (Κ.Ε.Π.). Οι σχέσεις τους με τους πολίτες και τις δημόσιες υπηρεσίες. Η περίπτωση των Κ.Ε.Π. του δήμου Αιγάλεω el
heal.type Προπτυχιακή/Διπλωματική εργασία el
heal.secondaryTitle el
heal.keyword Δημόσιες υπηρεσίες el
heal.keyword Κοινωνία της πληροφορίας el
heal.keyword Κ.Ε.Π. el
heal.keyword Αρμοδιότητες,λειτουργίες el
heal.keyword Ε.Ε. el
heal.keyword e-Europe el
heal.keyword Γραφήματα el
heal.contributorName el
heal.language gre el
heal.access free el
heal.accessText el
heal.license Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα el
heal.fileFormat PDF *
heal.recordProvider ΤΕΙ Πελοποννησου el
heal.publicationDate 2008-01-01 el
heal.abstract Σκοπός της πτυχιακής είναι να προσδιορίσει τους παράγοντες εκείνους που προσδιορίζουν τη συνολική ικανοποίηση των πολιτών από τα Κ.Ε.Π. με βάση την αντιλαμβανόμενη ποιότητα των υπηρεσιών. Η έρευνα πραγματοποιήθηκε στο Δήμο Αιγάλεω με τη διανομή ερωτηματολογίου. Προέκυψε ότι η συνολική ικανοποίηση των πολιτών εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό από ένα σύνολο παραγόντων που προσδιορίζουν την εξυπηρέτηση, την εμπιστοσύνη, το προσωπικό και το περιβάλλον των Κ.Ε.Π. el
heal.advisorName Τσέκος, Θεόδωρος el
heal.committeeMemberName el
heal.academicPublisher ΤΕΙ Πελοποννήσου el
heal.numberOfPages 179 *


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναζήτηση Αποθετηρίου


Σύνθετη Αναζήτηση

Πλοήγηση

Ο Λογαριασμός μου

Στατιστικές