dc.contributor.author |
Χαϊνά, Ελένη |
el |
dc.contributor.author |
Ψυρροπούλου, Κλεοπάτρα |
el |
dc.date.accessioned |
2015-11-24T22:57:01Z |
|
dc.date.available |
2015-11-25T03:19:54Z |
|
dc.date.issued |
2015-11-25 |
|
dc.identifier.uri |
http://nestor.teipel.gr/xmlui/handle/123456789/15884 |
|
dc.title |
Δραστηριότητες δήμου Ηλιούπολης (Τεύχος Β΄) |
el |
heal.type |
Προπτυχιακή/Διπλωματική εργασία |
el |
heal.secondaryTitle |
|
el |
heal.keyword |
Δήμος Ηλιούπολης |
el |
heal.keyword |
Επιτροπή παιδείας |
el |
heal.keyword |
Σχολικά συμβούλια |
el |
heal.keyword |
Σχολικές επιτροπές |
el |
heal.keyword |
Λειτουργία οργάνων παιδείας του δήμου |
el |
heal.contributorName |
|
el |
heal.language |
gre |
el |
heal.access |
free |
el |
heal.accessText |
|
el |
heal.license |
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα |
el |
heal.fileFormat |
PDF |
* |
heal.recordProvider |
ΤΕΙ Πελοποννησου |
el |
heal.publicationDate |
1999-01-01 |
el |
heal.abstract |
Ο δήμος Ηλιούπολης μπορεί και πρέπει να κινηθεί στην κατεύθυνση της ουσιαστικής παρέμβασης στην εκπαιδευτική διαδικασία. H T.A. οφείλει ν’ αρχίσει να ψηλαφεί τους δρόμους για τη διαμόρφωση μιας συνεκτικής Δημοτικής Εκπαιδευτικής στρατηγικής. Παράλληλα, ο Δήμος οφείλει να προκαλέσει (με αρκετή προσοχή και σύνεση, είναι αλήθεια) διαδικασίες διαλόγου και καινοτομιών με άξονα το ρόλο του σχολείου στην τοπική κοινωνία. |
el |
heal.advisorName |
Μπιτσάνη, Ευγενία |
el |
heal.committeeMemberName |
|
el |
heal.academicPublisher |
ΤΕΙ Πελοποννήσου |
el |
heal.numberOfPages |
215 |
* |