dc.contributor.author |
Καλλιώρα, Χρυσάνθη |
el |
dc.contributor.author |
Τσόγκα, Αναστασία |
el |
dc.date.accessioned |
2015-11-24T22:58:17Z |
|
dc.date.available |
2015-11-25T03:20:00Z |
|
dc.date.issued |
2015-11-25 |
|
dc.identifier.uri |
http://nestor.teipel.gr/xmlui/handle/123456789/15903 |
|
dc.title |
Δημοτική επιχείρηση ύδρευσης-αποχέτευσης Καλαμάτας: παρουσίαση της επιχείρησης και έρευνα γνώμης των καταναλωτών |
el |
heal.type |
Προπτυχιακή/Διπλωματική εργασία |
el |
heal.secondaryTitle |
|
el |
heal.keyword |
Μάρκετινγκ υπηρεσιών |
el |
heal.keyword |
Δημοτικές επιχειρήσεις |
el |
heal.keyword |
Υπηρεσίες ύδρευσης |
el |
heal.keyword |
Βιολογικός καθαρισμός |
el |
heal.keyword |
Υδατικό δυναμικό |
el |
heal.keyword |
Κοινωφελείς δραστηριότητες |
el |
heal.contributorName |
|
el |
heal.language |
gre |
el |
heal.access |
free |
el |
heal.accessText |
|
el |
heal.license |
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα |
el |
heal.fileFormat |
PDF |
* |
heal.recordProvider |
ΤΕΙ Πελοποννησου |
el |
heal.publicationDate |
1999-11-01 |
el |
heal.abstract |
Σκοπός της μελέτης αυτής η οποία γίνεται στα πλαίσια της πτυχιακής εργασίας είναι:
1) Να καταγραφεί η άποψη των καταναλωτών για τις υπηρεσίες που παρέχει η ΔΕΥΑΚ.
2) Να αποτυπωθεί η πολιτική και τα μέτρα που θα ήταν καλό να υιοθετήσει η ΔΕΥΑΚ για να βελτιώσει τις υπηρεσίες που παρέχει στους καταναλωτές καθώς και την εικόνα της στα μάτια των καταναλωτών.
3) Να λάβει κάποια μέτρα για τη βελτίωση της επικοινωνίας των καταναλωτών της ΔΕΥΑΚ. Βρέθηκαν οι επικρατέστερες τάσεις των κατοίκων του συγκροτήματος της Καλαμάτας εξετάζοντας το σύνολο των δεδομένων που προήλθαν από τα ερωτηματολόγια, αντιμετωπίζοντας το από πολλές οπτικές γωνίες. |
el |
heal.advisorName |
Χρήσιμος, Σταύρος |
el |
heal.committeeMemberName |
|
el |
heal.academicPublisher |
ΤΕΙ Πελοποννήσου |
el |
heal.numberOfPages |
84 |
* |