Ιδρυματικό Αποθετήριο Τ.Ε.Ι. Πελοποννήσου

Μάρκετινγκ τραπεζικών υποκαταστημάτων στη πόλη της Θεσσαλονίκης

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Μπρέντα, Πασχαλίνα el
dc.date.accessioned 2015-11-25T01:16:28Z
dc.date.available 2015-11-25T03:21:01Z
dc.date.issued 2015-11-25
dc.identifier.uri http://nestor.teipel.gr/xmlui/handle/123456789/16089
dc.title Μάρκετινγκ τραπεζικών υποκαταστημάτων στη πόλη της Θεσσαλονίκης el
heal.type Προπτυχιακή/Διπλωματική εργασία el
heal.secondaryTitle el
heal.keyword Ελληνικό τραπεζικό σύστημα el
heal.keyword Τραπεζικό μάρκετινγκ el
heal.keyword Smart cards el
heal.keyword Τιμολογιακή πολιτική el
heal.keyword Τραπεζικά προϊόντα el
heal.keyword Ομόλογα el
heal.contributorName el
heal.language gre el
heal.access free el
heal.accessText el
heal.license Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα el
heal.fileFormat PDF *
heal.recordProvider ΤΕΙ Πελοποννησου el
heal.publicationDate 2004-10-01 el
heal.abstract Η εργασία επικεντρώνεται στη στρατηγική διάσταση των αποφάσεων που αφορούν την εφαρμογή των αρχών του μάρκετινγκ στο τραπεζικό τομέα. Αναλύονται τα χρησιμοποιούμενα εργαλεία του μάρκετινγκ, δηλαδή το είδος και η ποιότητα των προσφερόμενων υπηρεσιών, η τιμολογιακή πολιτική το δίκτυο διανομής. Η έρευνα πραγματοποιήθηκε σε καταστήματα τραπεζών της Θεσσαλονίκης και αναλύονται λεπτομερώς τα στοιχεία αυτής της έρευνας. el
heal.advisorName el
heal.committeeMemberName el
heal.academicPublisher ΤΕΙ Πελοποννήσου el
heal.numberOfPages 120 *


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναζήτηση Αποθετηρίου


Σύνθετη Αναζήτηση

Πλοήγηση

Ο Λογαριασμός μου

Στατιστικές