Ιδρυματικό Αποθετήριο Τ.Ε.Ι. Πελοποννήσου

Διοίκηση Ολικής Ποιότητας στις επιχειρήσεις παροχής υπηρεσιών

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Μανωλακάκης, Γεώργιος Δ. el
dc.date.accessioned 2015-11-25T01:16:38Z
dc.date.available 2015-11-25T03:21:07Z
dc.date.issued 2015-11-25
dc.identifier.uri http://nestor.teipel.gr/xmlui/handle/123456789/16114
dc.title Διοίκηση Ολικής Ποιότητας στις επιχειρήσεις παροχής υπηρεσιών el
heal.type Προπτυχιακή/Διπλωματική εργασία el
heal.secondaryTitle el
heal.keyword Ποιότητα el
heal.keyword Διοίκηση ολικής ποιότητας el
heal.keyword Πελάτες el
heal.keyword Επιχειρήσεις παροχής υπηρεσιών el
heal.contributorName el
heal.language gre el
heal.access free el
heal.accessText el
heal.license Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα el
heal.fileFormat PDF *
heal.recordProvider ΤΕΙ Πελοποννησου el
heal.publicationDate 2005-01-01 el
heal.abstract Η εργασία επικεντρώνεται στον κλάδο των επιχειρήσεων παροχής υπηρεσιών, στους στόχους που αυτές θέτουν, και στους τρόπους πραγμάτωσής τους μέσω της Διοίκησης Ολικής Ποιότητας. Πραγματεύεται την έννοια της Διοίκησης Ολικής Ποιότητας (Total Quality Management) και τις αρχές και τους στόχους του, καθώς και τα στάδια ανάπτυξής του. Τέλος πραγματεύεται την συμπεριφορά των πελατών ως συνάρτηση των λαμβανόμενων υπηρεσιών και των επιχειρήσεων παροχής τους. el
heal.advisorName Σπηλιόπουλος, Οδυσσέας el
heal.committeeMemberName el
heal.academicPublisher ΤΕΙ Πελοποννήσου el
heal.numberOfPages 68 *


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναζήτηση Αποθετηρίου


Σύνθετη Αναζήτηση

Πλοήγηση

Ο Λογαριασμός μου

Στατιστικές