Ιδρυματικό Αποθετήριο Τ.Ε.Ι. Πελοποννήσου

Οργάνωση και στρατηγική κεντρικών διευθύνσεων marketing στις τράπεζες στον ελλαδικό χώρο

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Γεραμάνη, Μαρία el
dc.date.accessioned 2015-11-25T01:16:39Z
dc.date.available 2015-11-25T03:21:09Z
dc.date.issued 2015-11-25
dc.identifier.uri http://nestor.teipel.gr/xmlui/handle/123456789/16118
dc.title Οργάνωση και στρατηγική κεντρικών διευθύνσεων marketing στις τράπεζες στον ελλαδικό χώρο el
heal.type Προπτυχιακή/Διπλωματική εργασία el
heal.secondaryTitle el
heal.keyword Τραπεζικό marketing el
heal.keyword Τραπεζικά προϊόντα el
heal.keyword Τιμολογιακή πολιτική el
heal.keyword Δίκτυα διανομής el
heal.keyword Promotion el
heal.contributorName el
heal.language gre el
heal.access free el
heal.accessText el
heal.license Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα el
heal.fileFormat PDF *
heal.recordProvider ΤΕΙ Πελοποννησου el
heal.publicationDate 2005-01-01 el
heal.abstract Σκοπός της πτυχιακής είναι η παρουσίαση της οργάνωσης της Διεύθυνσης Marketing στις σύγχρονες ελληνικές τράπεζες και οι αντίστοιχες αρμοδιότητες των Τμημάτων που συνθέτουν τις Διευθύνσεις Marketing. Κάθε τράπεζα επιδιώκει την καινοτομία, την πρωτοπορία και την εισαγωγή στην αγορά νέων τραπεζικών προϊόντων - υπηρεσιών για την μεγαλύτερη αύξηση των πωλήσεών τους. el
heal.advisorName Σταυρουλάκης, Δημήτριος el
heal.committeeMemberName el
heal.academicPublisher ΤΕΙ Πελοποννήσου el
heal.numberOfPages 81 *


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναζήτηση Αποθετηρίου


Σύνθετη Αναζήτηση

Πλοήγηση

Ο Λογαριασμός μου

Στατιστικές