Ιδρυματικό Αποθετήριο Τ.Ε.Ι. Πελοποννήσου

Η σημασία της ικανοποίησης των εργαζομένων για την παροχή υπηρεσιών στον τραπεζικό τομέα

DSpace/Manakin Repository

Show simple item record

dc.contributor.author Δημητρίου, Κωνσταντίνα el
dc.date.accessioned 2015-11-25T01:18:17Z
dc.date.available 2015-11-25T03:22:26Z
dc.date.issued 2015-11-25
dc.identifier.uri http://nestor.teipel.gr/xmlui/handle/123456789/16368
dc.title Η σημασία της ικανοποίησης των εργαζομένων για την παροχή υπηρεσιών στον τραπεζικό τομέα el
heal.type Προπτυχιακή/Διπλωματική εργασία el
heal.secondaryTitle el
heal.keyword Τραπεζικό Μάρκετινγκ el
heal.keyword Αγροτική Τράπεζα el
heal.keyword Τιμολογιακή πολιτική el
heal.keyword Τραπεζικά προϊόντα el
heal.keyword Δίκτυο διανομής el
heal.keyword Internet banking el
heal.contributorName el
heal.language gre el
heal.access free el
heal.accessText el
heal.license Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα el
heal.fileFormat PDF *
heal.recordProvider ΤΕΙ Πελοποννησου el
heal.publicationDate 2008-01-01 el
heal.abstract Στην εργασία παρουσιάζεται η εικόνα του ανθρώπινου δυναμικού στις ελληνικές τράπεζες και πληροφορίες για την απασχόληση, εκπαίδευση, εξέλιξη, επιλογή του, καθώς και η εικόνα της εσωτερικής επικοινωνίας και πολιτικής αμοιβών και παροχών των τραπεζών. Επίσης, γίνεται αναφορά στις ευκαιρίες ανάπτυξης, ασφάλειας, εκπαίδευσης, αξιολόγησης του ανθρώπινου δυναμικού καθώς επίσης στις αξίες των τραπεζών και την εφαρμογή κέντρων ανάπτυξης. el
heal.advisorName Σπηλιόπουλος, Οδυσσέας el
heal.committeeMemberName el
heal.academicPublisher ΤΕΙ Πελοποννήσου el
heal.numberOfPages 87 *


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics