Ιδρυματικό Αποθετήριο Τ.Ε.Ι. Πελοποννήσου

Μάρκετινγκ τραπεζικών υποκαταστημάτων νομού Αχαϊας

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Σιδηρόπουλος, Νικόλαος el
dc.date.accessioned 2015-11-25T01:18:23Z
dc.date.available 2015-11-25T03:22:31Z
dc.date.issued 2015-11-25
dc.identifier.uri http://nestor.teipel.gr/xmlui/handle/123456789/16384
dc.title Μάρκετινγκ τραπεζικών υποκαταστημάτων νομού Αχαϊας el
heal.type Προπτυχιακή/Διπλωματική εργασία el
heal.secondaryTitle el
heal.keyword Τράπεζες el
heal.keyword Marketing el
heal.keyword Τραπεζικά προϊόντα el
heal.keyword Πιστωτικές κάρτες el
heal.keyword Leasing el
heal.keyword Τιμολόγηση el
heal.keyword Franchising el
heal.contributorName el
heal.language gre el
heal.access free el
heal.accessText el
heal.license Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα el
heal.fileFormat PDF *
heal.recordProvider ΤΕΙ Πελοποννησου el
heal.publicationDate 2008-01-01 el
heal.abstract Τον ηγετικό ρόλο στην αγορά, κατέχει η Εθνική τράπεζα της Ελλάδος και ακολουθούν η ALPHA, EUROBANK και η Εμπορική. Προφανώς η ισορροπία που υπάρχει στην αγορά μεταξύ των τραπεζών στην παρούσα χρονική στιγμή δικαιολογεί και την ύπαρξη σχεδόν ταυτόσημων ποσοστών ικανοποίησης για τους πελάτες του κάθε πιστωτικού ιδρύματος. Τέλος, σημαντικό σημείο είναι οι λόγοι για τους οποίους κάποιος πελάτης μπορεί να αλλάξει τράπεζα και ίσως οι πιο σημαντικοί είναι οι προμήθειες, η άγνοια των υπαλλήλων και η αγένειά τους. el
heal.advisorName Λυγγίτσος, Αλέξανδρος el
heal.committeeMemberName el
heal.academicPublisher ΤΕΙ Πελοποννήσου el
heal.numberOfPages 92 *


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναζήτηση Αποθετηρίου


Σύνθετη Αναζήτηση

Πλοήγηση

Ο Λογαριασμός μου

Στατιστικές