dc.contributor.author |
Δρίβα, Καλλιόπη |
el |
dc.date.accessioned |
2015-11-25T01:23:34Z |
|
dc.date.available |
2015-11-25T03:24:36Z |
|
dc.date.issued |
2015-11-25 |
|
dc.identifier.uri |
http://nestor.teipel.gr/xmlui/handle/123456789/16805 |
|
dc.title |
Το μάρκετινγκ των υπηρεσιών μιας μικρομεσαίας ξενοδοχειακής μονάδας. Προβλήματα, ιδιαιτερότητες, προοπτικές |
el |
heal.type |
Προπτυχιακή/Διπλωματική εργασία |
el |
heal.secondaryTitle |
|
el |
heal.keyword |
Εταιρεία «ΜΙΝΩΪΚΕΣ ΓΡΑΜΜΕΣ Α.Ν.Ε.» |
el |
heal.keyword |
Υπηρεσίες |
el |
heal.keyword |
Ισολογισμός |
el |
heal.keyword |
Αριθμοδείκτες |
el |
heal.keyword |
Αποδοτικότητα |
el |
heal.keyword |
Ρευστότητα |
el |
heal.keyword |
Βιωσιμότητα |
el |
heal.keyword |
Μετοχές |
el |
heal.contributorName |
|
el |
heal.language |
gre |
el |
heal.access |
free |
el |
heal.accessText |
|
el |
heal.license |
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα |
el |
heal.fileFormat |
PDF |
* |
heal.recordProvider |
ΤΕΙ Πελοποννησου |
el |
heal.publicationDate |
2012-01-01 |
el |
heal.abstract |
Σύμφωνα με την εργασία παρατηρείται ότι η νέα γενιά ιδιοκτητών μικρών και μεσαίων ξενοδοχειακών μονάδων έχουν αντιληφθεί ότι απαιτείται εφαρμογή του ξενοδοχειακού μάρκετινγκ για τη μεγαλύτερη προσέλκυση πελατών αλλά και για την απόκτηση ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος έναντι των άλλων ξενοδοχειακών μονάδων. Επίσης, ο σχεδιασμός μάρκετινγκ κρίνεται απαραίτητος προκειμένου να μειωθεί η πολυπλοκότητα της λειτουργίας μιας ξενοδοχειακής επιχείρησης και ο επιχειρηματίας να δημιουργήσει νέα προϊόντα και υπηρεσίες ή και να βελτιώσει τα παλιά με σκοπό να ικανοποιήσει τους πελάτες του. |
el |
heal.advisorName |
Γιαννακέας, Νικόλαος |
el |
heal.committeeMemberName |
|
el |
heal.academicPublisher |
ΤΕΙ Πελοποννήσου |
el |
heal.numberOfPages |
60 |
* |