Ιδρυματικό Αποθετήριο Τ.Ε.Ι. Πελοποννήσου

Το μάρκετινγκ των υπηρεσιών μιας μικρομεσαίας ξενοδοχειακής μονάδας. Προβλήματα, ιδιαιτερότητες, προοπτικές

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Δρίβα, Καλλιόπη el
dc.date.accessioned 2015-11-25T01:23:34Z
dc.date.available 2015-11-25T03:24:36Z
dc.date.issued 2015-11-25
dc.identifier.uri http://nestor.teipel.gr/xmlui/handle/123456789/16805
dc.title Το μάρκετινγκ των υπηρεσιών μιας μικρομεσαίας ξενοδοχειακής μονάδας. Προβλήματα, ιδιαιτερότητες, προοπτικές el
heal.type Προπτυχιακή/Διπλωματική εργασία el
heal.secondaryTitle el
heal.keyword Εταιρεία «ΜΙΝΩΪΚΕΣ ΓΡΑΜΜΕΣ Α.Ν.Ε.» el
heal.keyword Υπηρεσίες el
heal.keyword Ισολογισμός el
heal.keyword Αριθμοδείκτες el
heal.keyword Αποδοτικότητα el
heal.keyword Ρευστότητα el
heal.keyword Βιωσιμότητα el
heal.keyword Μετοχές el
heal.contributorName el
heal.language gre el
heal.access free el
heal.accessText el
heal.license Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα el
heal.fileFormat PDF *
heal.recordProvider ΤΕΙ Πελοποννησου el
heal.publicationDate 2012-01-01 el
heal.abstract Σύμφωνα με την εργασία παρατηρείται ότι η νέα γενιά ιδιοκτητών μικρών και μεσαίων ξενοδοχειακών μονάδων έχουν αντιληφθεί ότι απαιτείται εφαρμογή του ξενοδοχειακού μάρκετινγκ για τη μεγαλύτερη προσέλκυση πελατών αλλά και για την απόκτηση ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος έναντι των άλλων ξενοδοχειακών μονάδων. Επίσης, ο σχεδιασμός μάρκετινγκ κρίνεται απαραίτητος προκειμένου να μειωθεί η πολυπλοκότητα της λειτουργίας μιας ξενοδοχειακής επιχείρησης και ο επιχειρηματίας να δημιουργήσει νέα προϊόντα και υπηρεσίες ή και να βελτιώσει τα παλιά με σκοπό να ικανοποιήσει τους πελάτες του. el
heal.advisorName Γιαννακέας, Νικόλαος el
heal.committeeMemberName el
heal.academicPublisher ΤΕΙ Πελοποννήσου el
heal.numberOfPages 60 *


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναζήτηση Αποθετηρίου


Σύνθετη Αναζήτηση

Πλοήγηση

Ο Λογαριασμός μου

Στατιστικές