Ιδρυματικό Αποθετήριο Τ.Ε.Ι. Πελοποννήσου

Μάρκετινγκ καταστημάτων λιανικού εμπορίου στην Αργυρούπολη

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Τσιακαλάκης, Εμμανουήλ el
dc.date.accessioned 2015-11-25T01:23:35Z
dc.date.available 2015-11-25T03:24:37Z
dc.date.issued 2015-11-25
dc.identifier.uri http://nestor.teipel.gr/xmlui/handle/123456789/16807
dc.title Μάρκετινγκ καταστημάτων λιανικού εμπορίου στην Αργυρούπολη el
heal.type Προπτυχιακή/Διπλωματική εργασία el
heal.secondaryTitle el
heal.keyword Τουριστικό μάρκετινγκ el
heal.keyword Τουριστική ανάπτυξη el
heal.keyword Ανάλυση SWOT el
heal.keyword Τουριστική βιομηχανία el
heal.keyword Διανομή προϊόντων el
heal.keyword Marketing el
heal.keyword Οικονομική ανάπτυξη el
heal.contributorName el
heal.language gre el
heal.access free el
heal.accessText el
heal.license Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα el
heal.fileFormat PDF *
heal.recordProvider ΤΕΙ Πελοποννησου el
heal.publicationDate 2012-01-01 el
heal.abstract Η εργασία παρέχει αναλυτικά όλες τις πληροφορίες που απαιτούνται να πληρεί ο ενδιαφερόμενος επιχειρηματίας σχετικά με το σωστό σχεδίασμά και την κατάλληλη οργάνωση των καταστημάτων. Αναλύεται σε πιο βαθμό η δύναμη της διαφήμισης είναι δυνατόν να επηρεάσει τη ψυχική διάθεση του καταναλωτή και να παίξει καθοριστικό ρόλο στην αγοραστική του πρόθεση. Γίνεται προσπάθεια να να καταγραφεί το πρέπον σκηνικό σε ό,τι αφορά τον τρόπο αντιμετωπίζουν οι ελληνικές επιχειρήσεις τα προωθητικά εργαλεία που έχουν στη διάθεσή τους el
heal.advisorName Λυγγίτσος, Αλέξανδρος el
heal.committeeMemberName el
heal.academicPublisher ΤΕΙ Πελοποννήσου el
heal.numberOfPages 71 *


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναζήτηση Αποθετηρίου


Σύνθετη Αναζήτηση

Πλοήγηση

Ο Λογαριασμός μου

Στατιστικές