Ιδρυματικό Αποθετήριο Τ.Ε.Ι. Πελοποννήσου

Η οργάνωση και η διοίκηση μιας μικρομεσαίας επιχείρησης. Ετήσιο αναλυτικό Marketing Plan της επιχείρησης. Προβλήματα που αντιμετωπίζει και προτάσεις βελτίωσης

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Φιλιππόπουλος, Σταύρος el
dc.date.accessioned 2015-11-25T01:23:38Z
dc.date.available 2015-11-25T03:24:39Z
dc.date.issued 2015-11-25
dc.identifier.uri http://nestor.teipel.gr/xmlui/handle/123456789/16816
dc.title Η οργάνωση και η διοίκηση μιας μικρομεσαίας επιχείρησης. Ετήσιο αναλυτικό Marketing Plan της επιχείρησης. Προβλήματα που αντιμετωπίζει και προτάσεις βελτίωσης el
heal.type Προπτυχιακή/Διπλωματική εργασία el
heal.secondaryTitle el
heal.keyword Οικονομική κρίση el
heal.keyword Ναυτιλία el
heal.keyword Τουρισμός el
heal.keyword Εργασιακές σχέσεις el
heal.keyword Τραπεζικό σύστημα el
heal.keyword Ανεργία el
heal.contributorName el
heal.language gre el
heal.access free el
heal.accessText el
heal.license Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα el
heal.fileFormat PDF *
heal.recordProvider ΤΕΙ Πελοποννησου el
heal.publicationDate 2012-10-01 el
heal.abstract Σκοπός της εργασίας είναι η καταγραφή των στοιχείων που συνθέτουν το στρατηγικό μάρκετινγκ της Ένωσης Μαστιχοπαραγωγών Χίου. Παρουσιάζεται η αναδιοργάνωση επιχειρησιακών λειτουργιών που εφάρμοσε η ΕΜΧ την χρονική περίοδο 2002-2005. Τέλος, καταγράφονται τα σημαντικά στοιχεία του στρατηγικού σχεδίου μάρκετινγκ της ΕΜΧ. el
heal.advisorName Γιαννακέας, Νικόλαος el
heal.committeeMemberName el
heal.academicPublisher ΤΕΙ Πελοποννήσου el
heal.numberOfPages 157 *


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναζήτηση Αποθετηρίου


Σύνθετη Αναζήτηση

Πλοήγηση

Ο Λογαριασμός μου

Στατιστικές