Ιδρυματικό Αποθετήριο Τ.Ε.Ι. Πελοποννήσου

Διαχείριση πελατειακών σχέσεων στις ασφαλιστικές εταιρείες CRM (Customer Relationship Management) στις ασφαλιστικές εταιρείες

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Ηγουμένου, Σπυριδούλα-Παρασκευή el
dc.contributor.author Καμπόλη, Μαρία el
dc.date.accessioned 2015-11-25T01:23:57Z
dc.date.available 2015-11-25T03:24:59Z
dc.date.issued 2015-11-25
dc.identifier.uri http://nestor.teipel.gr/xmlui/handle/123456789/16875
dc.title Διαχείριση πελατειακών σχέσεων στις ασφαλιστικές εταιρείες CRM (Customer Relationship Management) στις ασφαλιστικές εταιρείες el
heal.type Προπτυχιακή/Διπλωματική εργασία el
heal.secondaryTitle el
heal.keyword Ελλάδα el
heal.keyword Φυσικές καταστροφές el
heal.keyword Διαχείριση κρίσεων el
heal.keyword Ασφαλιστική αγορά el
heal.keyword Ασφαλιστικές εταιρείες el
heal.keyword Ιδιωτική ασφάλιση el
heal.keyword Πολιτική ασφαλιστικών εταιρειών el
heal.contributorName el
heal.language gre el
heal.access free el
heal.accessText el
heal.license Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα el
heal.fileFormat PDF *
heal.recordProvider ΤΕΙ Πελοποννησου el
heal.publicationDate 2013-01-01 el
heal.abstract Σκοπός της πτυχιακής είναι να ερευνηθούν οι παράγοντες που συντέλεσαν στην ανάπτυξη της πελατοκεντρικής διαχείρισης και να οριοθετηθούν η έννοια και το περιεχόμενό της. Δίνονται οι φάσεις του CRM, η λειτουργία του σε συνδυασμό με το ηλεκτρονικό εμπόριο (e-commerce). Τέλος, γίνεται συνοπτική αναφορά της εφαρμογής του CRM στις ελληνικές ασφαλιστικές εταιρίες. el
heal.advisorName Λυγγίτσος, Αλέξανδρος el
heal.committeeMemberName el
heal.academicPublisher ΤΕΙ Πελοποννήσου el
heal.numberOfPages 143 *


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναζήτηση Αποθετηρίου


Σύνθετη Αναζήτηση

Πλοήγηση

Ο Λογαριασμός μου

Στατιστικές