Ιδρυματικό Αποθετήριο Τ.Ε.Ι. Πελοποννήσου

Μάρκετινγκ των ελληνικών επιχειρήσεων τροφίμων στις αγορές του εξωτερικού

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Ζυγουράκη, Ελένη el
dc.date.accessioned 2016-12-12T09:44:37Z
dc.date.available 2016-12-12T09:44:37Z
dc.date.issued 2016-12-12
dc.identifier.uri http://nestor.teipel.gr/xmlui/handle/123456789/17772
dc.rights Default License
dc.title Μάρκετινγκ των ελληνικών επιχειρήσεων τροφίμων στις αγορές του εξωτερικού el
heal.type Προπτυχιακή/Διπλωματική εργασία
heal.keyword Μάρκετινγκ el
heal.keyword Αγροτικά προϊόντα el
heal.keyword Αγροτική αγορά el
heal.keyword Καταναλωτική συμπεριφορά el
heal.language el
heal.access free
heal.recordProvider ΤΕΙ Πελοποννήσου: Σχολή Τεχνολογίας Γεωπονίας και Τεχνολογίας Τροφίμων και Διατροφής / Τμήμα Τεχνολογίας Τροφίμων (ΤΕ.ΤΡΟ.) el
heal.publicationDate 2016-05-01
heal.abstract Στη παρούσα εργασία γίνεται αναφορά στις Βασικές Αρχές του Μάρκετινγκ, στις ιδιαιτερότητες των Αγορών αλλά και το Μάρκετινγκ των Αγροτικών Προϊόντων, στην Καταναλωτική Συμπεριφορά και τέλος στο Μάρκετινγκ Μικρομεσαίων Επιχειρήσεων Αγροτικών Προϊόντων σε εγχώριες αλλά και διεθνείς αγορές. el
heal.abstract This work refers to the Basic Principles of Marketing, the specificities of Agricultural Markets and the Marketing of Agricultural Products, in Consumer's Behavior and at the end in Marketing Small Business Agricultural Products in domestic and international markets. el
heal.advisorName Πετρόπουλος, Δημήτριος el
heal.committeeMemberName χ.ο. el
heal.academicPublisher Τμήμα Τεχνολογίας Τροφίμων (ΤΕ.ΤΡΟ.) el
heal.academicPublisherID teipel
heal.numberOfPages 65
heal.fullTextAvailability true


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναζήτηση Αποθετηρίου


Σύνθετη Αναζήτηση

Πλοήγηση

Ο Λογαριασμός μου

Στατιστικές