dc.contributor.author |
Ζυγουράκη, Ελένη |
el |
dc.date.accessioned |
2016-12-12T09:44:37Z |
|
dc.date.available |
2016-12-12T09:44:37Z |
|
dc.date.issued |
2016-12-12 |
|
dc.identifier.uri |
http://nestor.teipel.gr/xmlui/handle/123456789/17772 |
|
dc.rights |
Default License |
|
dc.title |
Μάρκετινγκ των ελληνικών επιχειρήσεων τροφίμων στις αγορές του εξωτερικού |
el |
heal.type |
Προπτυχιακή/Διπλωματική εργασία |
|
heal.keyword |
Μάρκετινγκ |
el |
heal.keyword |
Αγροτικά προϊόντα |
el |
heal.keyword |
Αγροτική αγορά |
el |
heal.keyword |
Καταναλωτική συμπεριφορά |
el |
heal.language |
el |
|
heal.access |
free |
|
heal.recordProvider |
ΤΕΙ Πελοποννήσου: Σχολή Τεχνολογίας Γεωπονίας και Τεχνολογίας Τροφίμων και Διατροφής / Τμήμα Τεχνολογίας Τροφίμων (ΤΕ.ΤΡΟ.) |
el |
heal.publicationDate |
2016-05-01 |
|
heal.abstract |
Στη παρούσα εργασία γίνεται αναφορά στις Βασικές Αρχές του Μάρκετινγκ, στις ιδιαιτερότητες των Αγορών αλλά και το Μάρκετινγκ των Αγροτικών Προϊόντων, στην Καταναλωτική Συμπεριφορά και τέλος στο Μάρκετινγκ Μικρομεσαίων Επιχειρήσεων Αγροτικών Προϊόντων σε εγχώριες αλλά και διεθνείς αγορές. |
el |
heal.abstract |
This work refers to the Basic Principles of Marketing, the specificities of Agricultural Markets and the Marketing of Agricultural Products, in Consumer's Behavior and at the end in Marketing Small Business Agricultural Products in domestic and international
markets. |
el |
heal.advisorName |
Πετρόπουλος, Δημήτριος |
el |
heal.committeeMemberName |
χ.ο. |
el |
heal.academicPublisher |
Τμήμα Τεχνολογίας Τροφίμων (ΤΕ.ΤΡΟ.) |
el |
heal.academicPublisherID |
teipel |
|
heal.numberOfPages |
65 |
|
heal.fullTextAvailability |
true |
|