dc.contributor.author | Κουκουβιού, Σταματίνα | el |
dc.date.accessioned | 2019-07-29T09:45:01Z | |
dc.date.available | 2019-07-29T09:45:01Z | |
dc.date.issued | 2019-07-29 | |
dc.identifier.uri | http://nestor.teipel.gr/xmlui/handle/123456789/17909 | |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 3.0 Ηνωμένες Πολιτείες | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/3.0/us/ | * |
dc.title | Δημιουργία εκπαιδευτικών σεναρίων για την εκμάθηση του προγραμματισμού με Arduino | el |
heal.type | Προπτυχιακή/Διπλωματική εργασία | |
heal.keyword | Σενάρια διδασκαλίας | el |
heal.keyword | Arduino μικροελεγκτής | el |
heal.keyword | Εκπαιδευτικά παιχνίδια | el |
heal.keyword | Προγραμματισμός | el |
heal.language | el | |
heal.access | free | |
heal.recordProvider | ΤΕΙ Πελοποννήσου, Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών, Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής ΤΕ | el |
heal.publicationDate | 2016-05-20 | |
heal.abstract | Η ακόλουθη πτυχιακή εργασία αφορά την δημιουργία εκπαιδευτικών σεναρίων για την εκμάθηση δομημένου προγραμματισμού μέσω της πλατφόρμας Arduino, σε μαθητές δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης. Ύστερα από απαραίτητη έρευνα που πραγματοποιήθηκε σε σχέση με το Αναλυτικό πρόγραμμα σπουδών των μαθητών δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, το πως υλοποιείται ένα διδακτικό σενάριο, αλλά και τη μελέτη σχετικά με την πλατφόρμα Arduino, δημιουργήθηκαν έξι διδακτικά σενάρια εξυπηρετώντας αυτό το σκοπό. Τα διδακτικά σενάρια στο χώρο της εκπαίδευσης επισημαίνονται ως χρήσιμα, καθώς κάνουν την διαδικασία της διδασκαλίας πιο απλή και δημιουργική. Αρχικά πραγματοποιήθηκε μελέτη στο σχεδιασμό, τη δομή και την υλοποίηση ενός διδακτικού σεναρίου, καθώς χρειάστηκαν κάποιες πληροφορίες ώστε να δημιουργηθούν σωστά τα σενάρια. Έπειτα, μετά από έρευνα απορροφήθηκαν πληροφορίες σχετικά με τον δομημένο προγραμματισμό, την χρησιμότητά του αλλά και το πως συντάσσονται οι εντολές του σε ένα κώδικα. Τέλος, πραγματοποιήθηκε και έρευνα στην πλατφόρμα Arduino, σε θεωρητικό αλλά και πρακτικό επίπεδο. Η πλατφόρμα αποτελείται από δύο μέρη, το λογισμικό και το υλικό, τα οποία είναι αρκετά προσβάσιμα και με χαμηλή απαίτηση σε υπολογιστικούς πόρους. Το λογισμικό έχει σχεδόν τις ίδιες λειτουργίες με τα υπόλοιπα λογισμικά εκτός από μια διαφορά, τις δυο λειτουργίες που πρέπει να ορίσουν οι χρήστες για να δημιουργήσουν ένα πρόγραμμα κυκλικής εκτέλεσης. Η πλακέτα είναι εύκολη στη χρήση, καθώς οι κατασκευές που μπορούν να υλοποιηθούν σε αυτή είναι αρκετά απλές ακόμα και για αρχάριους χρήστες. Μετά την ολοκλήρωση των διδακτικών σεναρίων έγινε ένας έλεγχος για την εφικτότητα πραγματοποίησης τους στην δευτεροβάθμια εκπαίδευση και κάποιες υποθέσεις για μελλοντική επέκταση των σεναρίων. | el |
heal.advisorName | Κουρέτας, Ιωάννης | el |
heal.committeeMemberName | n/a | el |
heal.academicPublisher | Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών, Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής ΤΕ | el |
heal.academicPublisherID | teipel | |
heal.fullTextAvailability | true |
Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο: