dc.contributor.author | Πράττας, Κωνσταντίνος | el |
dc.date.accessioned | 2019-08-01T06:59:40Z | |
dc.date.available | 2019-08-01T06:59:40Z | |
dc.date.issued | 2019-08-01 | |
dc.identifier.uri | http://nestor.teipel.gr/xmlui/handle/123456789/17914 | |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 3.0 Ηνωμένες Πολιτείες | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/3.0/us/ | * |
dc.title | Δημιουργία παιχνιδιού με Arduino και Processing | el |
heal.type | Προπτυχιακή/Διπλωματική εργασία | |
heal.keyword | Γλώσσα Processing | el |
heal.keyword | Arduino μικροελεγκτής | el |
heal.keyword | Δημιουργία ηλεκτρονικού παιχνιδιού | el |
heal.keyword | Γλώσσες προγραμματισμού | el |
heal.language | el | |
heal.access | free | |
heal.recordProvider | ΤΕΙ Πελοποννήσου, Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών, Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής ΤΕ | el |
heal.publicationDate | 2016-05-20 | |
heal.abstract | Σε αυτήν την πτυχιακή αναλύονται λεπτομερώς η γλώσσα προγραμματισμού processing καθώς και η γλώσσα προγραμμάτισμου wiring που χρησιμοποιείται για τον προγραμματισμό του arduino. Αναλύονται οι βασικές συναρτήσεις όπως και πως μπορεί κάποιος αρχάριος στις συγκεκριμένες γλώσσες να καταφέρει να γράψει το πρώτο του πρόγραμμα.Το κυρίως θέμα και αποκορύφωμα αυτής της πτυχιακής αποτελεί το παιχνίδι που υλοποιήθηκε χρησιμοποιώντας σε συνδυασμό και τις δυο προαναφέρουσες γλώσσες. | el |
heal.advisorName | Κουρέτας, Ιωάννης | el |
heal.committeeMemberName | n/a | el |
heal.academicPublisher | Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών, Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής ΤΕ | el |
heal.academicPublisherID | teipel | |
heal.fullTextAvailability | true |
Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο: