dc.contributor.author | Παπαθανασίου, Ζωή | el |
dc.date.accessioned | 2019-08-01T10:08:16Z | |
dc.date.available | 2019-08-01T10:08:16Z | |
dc.date.issued | 2019-08-01 | |
dc.identifier.uri | http://nestor.teipel.gr/xmlui/handle/123456789/17925 | |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 3.0 Ηνωμένες Πολιτείες | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/3.0/us/ | * |
dc.title | Χρήση ΤΠΕ και πολυμέσων για την επίδειξη λειτουργίας της στοιχειοκεραίας | el |
heal.type | Προπτυχιακή/Διπλωματική εργασία | |
heal.keyword | Κεραίες | el |
heal.keyword | Πολυμέσα | el |
heal.keyword | Μέσα επικοινωνίας | el |
heal.language | el | |
heal.access | free | |
heal.recordProvider | ΤΕΙ Πελοποννήσου, Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών, Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής ΤΕ | el |
heal.publicationDate | 2016-06-03 | |
heal.abstract | Η παρούσα πτυχιακή εργασία, πραγματεύεται την επίδειξη της λειτουργίας των στοιχειοκεραίων, μέσα από τη χρήση πολυμέσων και μέσων Τεχνολογίας Πληροφορίας και Επικοινωνιών (ΤΠΕ). Η λειτουργία μιας στοιχειοκεραίας, είναι πολυσύνθετη και δύσκολη ως διαδικασία, μεθοδολογία και τεχνογνωσία. Δαιδαλώδης επίσης είναι και η απόκτηση της γνώσης της λειτουργίας της. Πόσο άλλωστε, για να μπορέσει κάποιος εκπαιδεύσει, να επιδείξει και να μεταλαμπαδεύσει τη γνώση αυτή. Σ’ αυτό το σημείο, παρεμβαίνουν οι ΤΠΕ και προσπαθούν να κάνουν τη ζωή αφενός του εκπαιδευτή, αφετέρου του εκπαιδευομένου, πιο εύκολη. Η χρήση τους πλέον καθίσταται απαραίτητη για την επίτευξη της γνώσης. Η δομή των κεφαλαίων της συγκεκριμένης εργασίας, κινείται από το γενικό στο ειδικό και πιο συγκεκριμένα, ξεκινάει από την ευρύτερη έννοια της λειτουργίας των στοιχειοκεραίων και φτάνει σε συγκεκριμένη μελέτη περίπτωσης. Πιο αναλυτικά: Στο πρώτο κεφάλαιο δίδονται οι ορισμοί και οι βασικές έννοιες για τις στοιχειοκεραίες, οι τύποι τους, η λειτουργία τους και τέλος γίνεται μια μικρή εισαγωγή στις ΤΠΕ. Στο δεύτερο κατά σειρά κεφάλαιο, δίνονται οι ποσοτικές και ποιοτικές μέθοδοι της χρήσης των ΤΠΕ, τα εργαλεία και η χρήση τους και η επιλογή των εργαλείων αυτών προς διερεύνηση. Στο τρίτο και τελευταίο κεφάλαιο, δίνονται παραδείγματα και τρόποι μάθησης, με προβολή βίντεο, ασκήσεις κ.α., γίνεται η παρουσίαση μιας εφαρμογής και παρουσιάζεται το παράδειγμα του δίπολου. | el |
heal.advisorName | Πικραμμένος, Ιωάννης | el |
heal.committeeMemberName | n/a | el |
heal.academicPublisher | Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών, Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής ΤΕ | el |
heal.academicPublisherID | teipel | |
heal.fullTextAvailability | true |
Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο: