dc.contributor.author | Δερεδίνη, Δήμητρα | el |
dc.date.accessioned | 2019-09-04T09:01:13Z | |
dc.date.available | 2019-09-04T09:01:13Z | |
dc.date.issued | 2019-09-04 | |
dc.identifier.uri | http://nestor.teipel.gr/xmlui/handle/123456789/17949 | |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 3.0 Ηνωμένες Πολιτείες | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/3.0/us/ | * |
dc.title | Από την στοχοθεσία στην οργάνωση της διδασκαλίας στην Ελληνική Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση | el |
heal.type | Προπτυχιακή/Διπλωματική εργασία | |
heal.secondaryTitle | Η τρέχουσα κατάσταση και προτάσεις βελτίωσης | el |
heal.keyword | Διδακτική μεθοδολογία | el |
heal.keyword | Διδασκαλία | el |
heal.keyword | Σενάρια διδασκαλίας | el |
heal.keyword | Αξιολόγηση | el |
heal.keyword | Πληροφορική | el |
heal.language | el | |
heal.access | free | |
heal.recordProvider | ΤΕΙ Πελοποννήσου, Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών, Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής ΤΕ | el |
heal.publicationDate | 2018-05-21 | |
heal.abstract | Σκοπός της πτυχιακής είναι να μελετηθεί η παρούσα κατάσταση της Διδασκαλίας της Πληροφορικής στην Ελληνική Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση σύμφωνα με τους στόχους που ορίζει το Διαθεματικό Ενιαίο Πλαίσιο Προγράμματος Σπουδών και την τρέχουσα κατάσταση και τις τάσεις της Πληροφορικής διεθνώς. Θα μελετηθούν μοντέλα διδακτικού σχεδιασμού, ταξινομίες διδακτικών στόχων και θα αναλυθεί η διδασκαλία της Πληροφορικής στο ελληνικό σχολείο. Επίσης, θα εξεταστούν η πορεία της διδασκαλίας και οι διάφορες εκπαιδευτικές τεχνικές. Θα διερευνηθούν οι τρόποι αξιολόγησης του μαθητή και θα παρουσιαστούν προτάσεις για την αποτελεσματικότερη διδασκαλία του μαθήματος της Πληροφορικής. Τέλος, θα προταθούν και θα υλοποιηθούν σενάρια διδασκαλίας. | el |
heal.advisorName | Καραμήτος, Αντώνιος | el |
heal.committeeMemberName | n/a | el |
heal.academicPublisher | Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών, Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής ΤΕ | el |
heal.academicPublisherID | teipel | |
heal.fullTextAvailability | true |
Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο: