dc.contributor.author | Αναγνωστόπουλος, Ορέστης | el |
dc.date.accessioned | 2019-09-05T07:52:22Z | |
dc.date.available | 2019-09-05T07:52:22Z | |
dc.date.issued | 2019-09-05 | |
dc.identifier.uri | http://nestor.teipel.gr/xmlui/handle/123456789/17965 | |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 3.0 Ηνωμένες Πολιτείες | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/3.0/us/ | * |
dc.title | Ανάπτυξη διαδραστικού ηλεκτρονικού παιχνιδιού γρίφων σε περιβάλλον Android | el |
heal.type | Προπτυχιακή/Διπλωματική εργασία | |
heal.keyword | Διαδικτυακή εφαρμογή | el |
heal.keyword | Γλώσσα Java | el |
heal.keyword | Android | el |
heal.keyword | Δημιουργία ηλεκτρονικού παιχνιδιού | el |
heal.language | el | |
heal.access | free | |
heal.recordProvider | ΤΕΙ Πελοποννήσου, Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών, Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής ΤΕ | el |
heal.publicationDate | 2018-09-19 | |
heal.abstract | Στην παρούσα πτυχιακή θα ασχοληθούμε με τη δημιουργία ενός Puzzle Game για λειτουργικό σύστημα Android (έκδοσης 4.4 και άνω) με την χρήση Android Studio IDE και γλώσσα προγραμματισμού Java. Θα αναφερθούμε γενικά στην ιδέα πίσω από το παιχνίδι, αναλύοντας κάθε στάδιο μέχρι και την ολοκλήρωσή του. Θα δούμε λίγα πράγματα για την γλώσσα προγραμματισμού Java, το λειτουργικό σύστημα Android, καθώς και για τα mobile games και τα παιχνίδια παζλ. Επίσης, θα παρουσιαστεί ο κώδικας που χρησιμοποιήθηκε για να δημιουργηθεί το παιχνίδι. Θα αναλυθεί κάθε κλάση και οι λειτουργίες της ξεχωριστά. Τέλος, θα δούμε πως λειτουργεί το παιχνίδι σε περιβάλλον Android. | el |
heal.advisorName | Θανόπουλος, Αριστομένης | el |
heal.committeeMemberName | n/a | el |
heal.academicPublisher | Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών, Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής ΤΕ | el |
heal.academicPublisherID | teipel | |
heal.fullTextAvailability | true |
Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο: