dc.contributor.author | Νίκας, Αναστάσιος | el |
dc.date.accessioned | 2019-09-05T09:20:47Z | |
dc.date.available | 2019-09-05T09:20:47Z | |
dc.date.issued | 2019-09-05 | |
dc.identifier.uri | http://nestor.teipel.gr/xmlui/handle/123456789/17971 | |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 3.0 Ηνωμένες Πολιτείες | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/3.0/us/ | * |
dc.title | Ανάπτυξη ενός Android Game μέσω της πλατφόρμας δημιουργίας παιχνιδιών Unity και έρευνα και τρόπους χρηματοδότησής του και αποκόμισης εσόδων | el |
heal.type | Προπτυχιακή/Διπλωματική εργασία | |
heal.keyword | Λειτουργικό σύστημα | el |
heal.keyword | Android | el |
heal.keyword | Ηλεκτρονική πλατφόρμα | el |
heal.keyword | Δημιουργία ηλεκτρονικού παιχνιδιού | el |
heal.language | el | |
heal.access | free | |
heal.recordProvider | ΤΕΙ Πελοποννήσου, Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών, Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής ΤΕ | el |
heal.publicationDate | 2018-11-05 | |
heal.abstract | Η πτυχιακή εργασία αποσκοπεί στη σχεδίαση και ανάπτυξη ενός παιχνιδιού με λειτουργικό σύστημα Android χρησιμοποιώντας την πλατφόρμα Unity. Ο χρήστης χειρίζεται έναν χαρακτήρα και σκοπός του είναι να φτάσει στον τερματισμό αποφεύγοντας τα npc. Σο παιχνίδι αποτελείται από τρισδιάστατα (3D) γραφικά και τα επίπεδά του έχουν αυξανόμενο βαθμό δυσκολίας. Έπειτα θα αναλυθούν οι τρόποι που μπορεί ο developer να προσκομίσει έσοδα μέσα από τα παιχνίδια (την διαφήμιση, τις δωρεές, πώληση των εκάστοτε τίτλων παιχνιδιών.) | el |
heal.advisorName | Γκατζιώλης, Κλεάνθης | el |
heal.committeeMemberName | n/a | el |
heal.academicPublisher | Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών, Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής ΤΕ | el |
heal.academicPublisherID | teipel | |
heal.fullTextAvailability | true |
Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο: