dc.contributor.author | Δήμας, Γεώργιος | el |
dc.date.accessioned | 2019-09-10T07:37:03Z | |
dc.date.available | 2019-09-10T07:37:03Z | |
dc.date.issued | 2019-09-10 | |
dc.identifier.uri | http://nestor.teipel.gr/xmlui/handle/123456789/17977 | |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 3.0 Ηνωμένες Πολιτείες | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/3.0/us/ | * |
dc.title | Περιήγηση σε εικονικό περιβάλλον με χρήση μάσκας εικονικής πραγματικότητας | el |
heal.type | Προπτυχιακή/Διπλωματική εργασία | |
heal.keyword | Εικονική πραγματικότητα | el |
heal.keyword | Android | el |
heal.keyword | assets | el |
heal.language | el | |
heal.access | free | |
heal.recordProvider | ΤΕΙ Πελοποννήσου, Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών, Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής ΤΕ | el |
heal.publicationDate | 2018-11-27 | |
heal.abstract | Η εργασία αυτή έχει σαν σκοπό την δηµιουργία ενός εικονικού περιβάλλοντος για κινητά τηλέφωνα µε χρήση µάσκας εικονικής πραγµατικότητας, στο οποίο υπάρχει βύθιση (Immersion, Απόσπαση της προσοχής από το πραγµατικό περιβάλλον) αλλά και διαδραστικότητα ( αλληλεπίδραση µεταξύ χρήστη και περιβάλλοντος). Η ιδέα είναι η δηµιουργία ενός εχθρικού περιβάλλοντος στο οποίο ο χρήστης προσπαθεί να επιβιώσει. Παρακάτω γίνεται καταγραφή του τρόπου δηµιουργίας του περιβάλλοντος και των αντικειµένων που βρίσκονται µέσα σε αυτό, µε χρήση της παιχνιδοµηχανής Unity.Επίσης γίνεται καταγραφή του τρόπου µε τον οποίο ο χρήστης και οι αντίπαλοι κινούνται µέσα στο περιβάλλον αλλά και τις λειτουργίες τους. Τέλος, γίνεται καταγραφή του κώδικα πίσω από κάθε αντικείµενο εξηγώντας τις λειτουργίες του και τον λόγο για τον οποίο δηµιουργήθηκε. | el |
heal.advisorName | Δεληγιαννίδης, Σταύρος | el |
heal.committeeMemberName | n/a | el |
heal.academicPublisher | Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών, Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής ΤΕ | el |
heal.academicPublisherID | teipel | |
heal.fullTextAvailability | true |
Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο: