Ιδρυματικό Αποθετήριο Τ.Ε.Ι. Πελοποννήσου

Εισαγωγή της τεχνολογίας Arduino στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Ράλλης, Θεμιστοκλής el
dc.date.accessioned 2019-09-12T08:39:01Z
dc.date.available 2019-09-12T08:39:01Z
dc.date.issued 2019-09-12
dc.identifier.uri http://nestor.teipel.gr/xmlui/handle/123456789/17999
dc.rights Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 3.0 Ηνωμένες Πολιτείες *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/3.0/us/ *
dc.title Εισαγωγή της τεχνολογίας Arduino στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση el
heal.type Προπτυχιακή/Διπλωματική εργασία
heal.secondaryTitle Τεχνικές μαθήματος, απόκριση μαθητών και συμπεράσματα el
heal.keyword Arduino μικροελεγκτής el
heal.keyword Πρωτοβάθμια εκπαίδευση el
heal.keyword Διδακτική μεθοδολογία el
heal.language el
heal.access free
heal.recordProvider ΤΕΙ Πελοποννήσου, Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών, Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής ΤΕ el
heal.publicationDate 2017-09-13
heal.abstract Σκοπός της συγκεκριμένης εργασίας είναι να διερευνηθεί το κατά πόσο θα ήταν εφικτή η εισαγωγή μια τεχνολογίας και συγκεκριμένα της τεχνολογίας Aduino στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση. Να μελετηθεί δηλαδή το πόσο εύκολα οι μαθητές των μεγάλων τάξεων του δημοτικού σχολείου, της Ε’ και ΣΤ’ τάξης , θα μπορούσαν να ανταποκριθούν σε μια τέτοια διδασκαλία με βάση όσα ήδη γνωρίζουν σχετικά με τους ηλεκτρονικούς υπολογιστές και όσα θα μάθαιναν στην πορεία. Επιμέρους στόχος είναι να διερευνηθεί το πόσο ενδιαφέρει τους ίδιους τους μαθητές να ασχοληθούν με τη συγκεκριμένη τεχνολογία. Το δείγμα μας αποτέλεσαν μαθητές της Ε’ και ΣΤ’ τάξης των δημοτικών σχολείων της Σπάρτης και η έρευνα διενεργήθηκε τον Απρίλιο και τον Μάιο του 2017. Οι μαθητές που επιθυμούσαν να συμμετέχουν στην έρευνα παρακολούθησαν 8 μαθήματα σχετικά με την τεχνολογία Arduino και με τις προαπαιτούμενες γνώσεις που έπρεπε να είχαν για να κατανοήσουν καλύτερα. Στο τέλος κάθε μαθήματος ακολουθούσε η συμπλήρωση ενός ανώνυμου ερωτηματολογίου, το οποίο δημιουργήθηκε ειδικά για τους σκοπούς της παρούσας έρευνας. Ύστερα από τη συλλογή των ερωτηματολογίων και την επεξεργασία τους παρατηρήθηκε ότι στην πλειοψηφία τους οι μαθητές ήταν θετικοί απέναντι σε όσα παρακολούθησαν και φάνηκε ότι θα τους ενδιέφερε να ασχοληθούν και πάλι μελλοντικά με κάτι παρόμοιο και να μάθουν ακόμα περισσότερα στοιχεία για την τεχνολογία Arduino και τις δυνατότητες που προσφέρει. Συμπερασματικά, οι μαθητές και γενικότερα τα άτομα μικρής ηλικίας διάκεινται θετικά απέναντι στην απόκτηση καινούριων γνώσεων και ειδικά όταν αυτές αφορούν στον τομέα της τεχνολογίας και των υπολογιστών που διαρκώς εξελίσσονται και διευκολύνουν τη ζωή μας μέσα από τις δυνατότητες που μας δίνουν. el
heal.advisorName Κατσάκος- Μαυρομιχάλης, Νικόλαος el
heal.committeeMemberName n/a el
heal.academicPublisher Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών, Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής ΤΕ el
heal.academicPublisherID teipel
heal.fullTextAvailability true


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο:

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 3.0 Ηνωμένες Πολιτείες Εκτός από όπου ορίζεται κάτι διαφορετικό, αυτή η άδεια περιγράφετε ωςΑναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 3.0 Ηνωμένες Πολιτείες

Αναζήτηση Αποθετηρίου


Σύνθετη Αναζήτηση

Πλοήγηση

Ο Λογαριασμός μου

Στατιστικές