dc.contributor.author | Ράλλης, Θεμιστοκλής | el |
dc.date.accessioned | 2019-09-12T08:39:01Z | |
dc.date.available | 2019-09-12T08:39:01Z | |
dc.date.issued | 2019-09-12 | |
dc.identifier.uri | http://nestor.teipel.gr/xmlui/handle/123456789/17999 | |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 3.0 Ηνωμένες Πολιτείες | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/3.0/us/ | * |
dc.title | Εισαγωγή της τεχνολογίας Arduino στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση | el |
heal.type | Προπτυχιακή/Διπλωματική εργασία | |
heal.secondaryTitle | Τεχνικές μαθήματος, απόκριση μαθητών και συμπεράσματα | el |
heal.keyword | Arduino μικροελεγκτής | el |
heal.keyword | Πρωτοβάθμια εκπαίδευση | el |
heal.keyword | Διδακτική μεθοδολογία | el |
heal.language | el | |
heal.access | free | |
heal.recordProvider | ΤΕΙ Πελοποννήσου, Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών, Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής ΤΕ | el |
heal.publicationDate | 2017-09-13 | |
heal.abstract | Σκοπός της συγκεκριμένης εργασίας είναι να διερευνηθεί το κατά πόσο θα ήταν εφικτή η εισαγωγή μια τεχνολογίας και συγκεκριμένα της τεχνολογίας Aduino στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση. Να μελετηθεί δηλαδή το πόσο εύκολα οι μαθητές των μεγάλων τάξεων του δημοτικού σχολείου, της Ε’ και ΣΤ’ τάξης , θα μπορούσαν να ανταποκριθούν σε μια τέτοια διδασκαλία με βάση όσα ήδη γνωρίζουν σχετικά με τους ηλεκτρονικούς υπολογιστές και όσα θα μάθαιναν στην πορεία. Επιμέρους στόχος είναι να διερευνηθεί το πόσο ενδιαφέρει τους ίδιους τους μαθητές να ασχοληθούν με τη συγκεκριμένη τεχνολογία. Το δείγμα μας αποτέλεσαν μαθητές της Ε’ και ΣΤ’ τάξης των δημοτικών σχολείων της Σπάρτης και η έρευνα διενεργήθηκε τον Απρίλιο και τον Μάιο του 2017. Οι μαθητές που επιθυμούσαν να συμμετέχουν στην έρευνα παρακολούθησαν 8 μαθήματα σχετικά με την τεχνολογία Arduino και με τις προαπαιτούμενες γνώσεις που έπρεπε να είχαν για να κατανοήσουν καλύτερα. Στο τέλος κάθε μαθήματος ακολουθούσε η συμπλήρωση ενός ανώνυμου ερωτηματολογίου, το οποίο δημιουργήθηκε ειδικά για τους σκοπούς της παρούσας έρευνας. Ύστερα από τη συλλογή των ερωτηματολογίων και την επεξεργασία τους παρατηρήθηκε ότι στην πλειοψηφία τους οι μαθητές ήταν θετικοί απέναντι σε όσα παρακολούθησαν και φάνηκε ότι θα τους ενδιέφερε να ασχοληθούν και πάλι μελλοντικά με κάτι παρόμοιο και να μάθουν ακόμα περισσότερα στοιχεία για την τεχνολογία Arduino και τις δυνατότητες που προσφέρει. Συμπερασματικά, οι μαθητές και γενικότερα τα άτομα μικρής ηλικίας διάκεινται θετικά απέναντι στην απόκτηση καινούριων γνώσεων και ειδικά όταν αυτές αφορούν στον τομέα της τεχνολογίας και των υπολογιστών που διαρκώς εξελίσσονται και διευκολύνουν τη ζωή μας μέσα από τις δυνατότητες που μας δίνουν. | el |
heal.advisorName | Κατσάκος- Μαυρομιχάλης, Νικόλαος | el |
heal.committeeMemberName | n/a | el |
heal.academicPublisher | Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών, Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής ΤΕ | el |
heal.academicPublisherID | teipel | |
heal.fullTextAvailability | true |
Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο: