Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Μουγιολάρι, Μανουσάκε el
dc.date.accessioned 2019-09-16T08:42:42Z
dc.date.available 2019-09-16T08:42:42Z
dc.date.issued 2019-09-16
dc.identifier.uri http://nestor.teipel.gr/xmlui/handle/123456789/18017
dc.rights Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 3.0 Ηνωμένες Πολιτείες *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/3.0/us/ *
dc.title Δυναμικά προφίλ χρηστών el
heal.type Προπτυχιακή/Διπλωματική εργασία
heal.keyword Εξόρυξη δεδομένων el
heal.keyword Ηλεκτρονικό κατάστημα el
heal.keyword Ηλεκτρονική διαφήμιση el
heal.keyword Ηλεκτρονικό εμπόριο el
heal.language el
heal.access free
heal.recordProvider ΤΕΙ Πελοποννήσου, Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών, Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής ΤΕ el
heal.publicationDate 2016-11-11
heal.abstract Στόχος της παρούσας εργασίας είναι η δημιουργία εφαρμογής καθορισμού ενός συνόλου χαρακτηριστικών των επισκεπτών ενός ηλεκτρονικού καταστήματος, στο πλαίσιο της στοχευμένης διαφημιστικής προσέγγισης των υποψηφίων πελατών, μέσα από χαρακτηριστικά τα οποία θα αποκλείουν αφενός ομάδες προϊόντων από την διαφημιστική προβολή ενώ αφετέρου θα προβάλουν στον επισκέπτη διαφήμιση που θα συγκλίνει ως επί των πλείστων στις ανάγκες και τις προτιμήσεις του. Η δημιουργία προφίλ των χρηστών ενός ηλεκτρονικού χώρου, αποτελεί πρόκληση για τον χώρο της πληροφορικής, μιας και η γκάμα επιλογής κριτηρίων είναι αναρίθμητη και οι μέθοδοι διαχωρισμού αυτών, πολλοί και σε διαρκή εξέλιξη. Στο πρώτο μέρος της εργασίας αναλύεται το θεωρητικό μέρος της αναγκαιότητας της εφαρμογής αλλά και των μεθόδων που οδήγησαν στην υλοποίηση της. Επίσης παρουσιάζονται όλες οι απαραίτητες πληροφορίες των χαρακτηριστικών που χρησιμοποιήθηκαν για την παρούσα εργασία. Η μελέτη στηρίχθηκε σε επιστημονικά κείμενα, όμως το κυριότερο μέρος της εργασίας είναι το δεύτερο μέρος, αυτό της δημιουργίας της εφαρμογής, μέσω όλων των απαραίτητων βημάτων που έγιναν μέχρι την ολοκλήρωσή της. Με την υποστήριξη του καθηγητή μου κ. Γκατζιώλη Κλεάνθη, όπου θα ήθελα να ευχαριστήσω για την καθοδήγηση του, ο σχεδιασμός, η μελέτη αλλά και η ολοκλήρωση μιας τέτοιας εφαρμογής με βοήθησαν να κατανοήσω εις βάθος και στην πράξη την αναγκαιότητα της στοχευμένης διαφήμισης, αλλά και το πόσο πλέον ο τομέας της πληροφορικής έχει καταστεί αναγκαίος και αναντικατάστατος στο τομέα του εμπορίου el
heal.advisorName Γκατζιώλης, Κλεάνθης el
heal.committeeMemberName n/a el
heal.academicPublisher Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών, Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής ΤΕ el
heal.academicPublisherID teipel
heal.fullTextAvailability true


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο:

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 3.0 Ηνωμένες Πολιτείες Εκτός από όπου ορίζεται κάτι διαφορετικό, αυτή η άδεια περιγράφετε ωςΑναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 3.0 Ηνωμένες Πολιτείες

Αναζήτηση Αποθετηρίου


Σύνθετη Αναζήτηση

Πλοήγηση

Ο Λογαριασμός μου

Στατιστικές