dc.contributor.author | Τιτοκη, Μαρία | el |
dc.date.accessioned | 2019-09-30T06:20:18Z | |
dc.date.available | 2019-09-30T06:20:18Z | |
dc.date.issued | 2019-09-30 | |
dc.identifier.uri | http://nestor.teipel.gr/xmlui/handle/123456789/18071 | |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 3.0 Ηνωμένες Πολιτείες | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/3.0/us/ | * |
dc.title | Το παιχνίδι στα παιδιά με διάχυτες αναπτυξιακές διαταραχές | el |
heal.type | Προπτυχιακή/Διπλωματική εργασία | |
heal.keyword | Παιχνίδι | el |
heal.keyword | Παιδιά | el |
heal.keyword | Διάχυτες Αναπτυξιακές Διαταραχές | el |
heal.language | el | |
heal.access | free | |
heal.recordProvider | ΤΕΙ Πελοποννήσου, Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας/ Τμήμα Λογοθεραπείας | el |
heal.publicationDate | 2016-11-01 | |
heal.abstract | Η πτυχιακή αυτή εργασία ασχολείται με το παιχνίδι των παιδιών με Διάχυτες Αναπτυξιακές Διαταραχές. Άραγε, γνωρίζουμε όλοι πόσο σημαντικό είναι το παιχνίδι για ένα παιδί; Στην παρούσα εργασία, αρχικά, αναλύεται ο ρόλος του παιχνιδιού στη ζωή ενός παιδιού, γίνεται αναφορά στα χαρακτηριστικά του, στα είδη που υπάρχουν, στις διάφορες θεωρίες που έχουν αναπτυχθεί γι αυτό από τους ειδικούς και τονίζεται η σπουδαιότητά του στην ανάπτυξη των δεξιοτήτων κατά την παιδική ηλικία. Έπειτα αναλύονται τα είδη των Διάχυτων Αναπτυξιακών Διαταραχών όπως έχουν οριστεί από το ταξινομητικό εγχειρίδιο της Παγκόσμιας Οργάνωσης Υγείας ICD 10, και παραθέτονται οι ορισμοί, τα διαγνωστικά κριτήρια και η κλινική εικόνα για κάθε μία ξεχωριστά. Πρόκειται για σοβαρές νευροαναπτυξιακές διαταραχές, που δημιουργούν σημαντικές δυσκολίες στην παιδική και στην ενήλικη ζωή και επηρεάζουν συνολικά τη νοητική, τη συναισθηματική και την κοινωνική εξέλιξη, με συμπτώματα που εμφανίζουν διαφορετική εικόνα και βαρύτητα. Στη συνέχεια περιγράφονται τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά του παιχνιδιού των παιδιών με Διάχυτες Αναπτυξιακές Διαταραχές καθώς και οι δυσκολίες που αντιμετωπίζουν στο παιχνίδι. Σημαντικό ρόλο στην εξέλιξη των παιδιών με αυτισμό, παίζει η έγκαιρη διάγνωση και αξιολόγηση. Για τον λόγο αυτό είναι σημαντικό να αναφέρουμε τα πιο γνωστά διαγνωστικά εργαλεία και τεστ αξιολόγησης που χρησιμοποιούνται στην τυπική και άτυπη αξιολόγηση και να επικεντρωθούμε περισσότερο στην αξιολόγηση του παιχνιδιού των παιδιών με Διάχυτες Αναπτυξιακές Διαταραχές επισημαίνοντας την σπουδαιότητά της. Ιδιαίτερα σημαντικός είναι ο ρόλος του παιχνιδιού και στην θεραπεία και εκπαίδευση των παιδιών με Διάχυτες Αναπτυξιακές Διαταραχές. Το παιχνίδι μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως μέσο θεραπείας στα παιδιά αυτά και έχουν δημιουργηθεί στρατηγικές παρέμβασης και θεραπευτικές μέθοδοι που βασίζονται σε αυτό. Η αποτελεσματικότητα του παιχνιδιού ως μέσο θεραπείας για τα παιδιά με αυτιστικές διαταραχές επιβεβαιώνεται και με σχετικές έρευνες που πραγματοποιήθηκαν τα τελευταία χρόνια κυρίως σε αγγλόφωνο πληθυσμό. Παρ’ όλα αυτά, η βιβλιογραφία έχει χώρο για περαιτέρω διερεύνηση σχετικά με την σχέση του παιχνιδιού και της παρέμβασης στα παιδιά με Διάχυτες Αναπτυξιακές Διαταραχές. | el |
heal.advisorName | Κουλιέρη, Γεωργία | el |
heal.committeeMemberName | n/a | el |
heal.academicPublisher | Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας, Τμήμα Λογοθεραπείας | el |
heal.academicPublisherID | teipel | |
heal.fullTextAvailability | true |
Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο: