Ιδρυματικό Αποθετήριο Τ.Ε.Ι. Πελοποννήσου

Τρόποι μάθησης (learning styles) και ειδικές μαθησιακές δυσκολίες. Συγκριτική μελέτη για τους τρόπους μάθησης παιδιών με και χωρίς ειδικές μαθησιακές δυσκολίες

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Κορρός, Χρήστος - Ανδρέας el
dc.date.accessioned 2019-10-23T10:19:21Z
dc.date.available 2019-10-23T10:19:21Z
dc.date.issued 2019-10-23
dc.identifier.uri http://nestor.teipel.gr/xmlui/handle/123456789/18125
dc.rights Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 3.0 Ηνωμένες Πολιτείες *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/3.0/us/ *
dc.title Τρόποι μάθησης (learning styles) και ειδικές μαθησιακές δυσκολίες. Συγκριτική μελέτη για τους τρόπους μάθησης παιδιών με και χωρίς ειδικές μαθησιακές δυσκολίες el
heal.type Προπτυχιακή/Διπλωματική εργασία
heal.keyword Μάθηση el
heal.keyword Μαθησιακές δυσκολίες el
heal.keyword Συγκριτική ανάλυση el
heal.keyword Παιδιά el
heal.language el
heal.access free
heal.recordProvider ΤΕΙ Πελοποννήσου, Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας/ Τμήμα Λογοθεραπείας el
heal.publicationDate 2017-04-03
heal.abstract Μία από τις πιο σημαντικές παραμέτρους που πρέπει να λαμβάνει υπόψη του ο εκπαιδευτικός κατά την ανάπτυξη ενός προσαρμοσμένου προγράμματος διδασκαλίας και εκπαιδευτικών μέσων διδασκαλίας, αποτελεί το μαθησιακό προφίλ του εκπαιδευόμενου. Πιο συγκεκριμένα, το μαθησιακό προφίλ του εκπαιδευόμενου αποτελείται από διάφορα χαρακτηριστικά γνωρίσματα, τα οποία χρησιμοποιούνται κατάλληλα, προκειμένου το κάθε εκπαιδευτικό πρόγραμμα να προσαρμοστεί στις ανάγκες και τις ιδιαιτερότητες του κάθε μαθητή. Τέτοια γνωρίσματα ενδέχεται να είναι η γνώση που κατέχει ένας μαθητής για ένα συγκεκριμένο αντικείμενο, καθώς και οι μαθησιακές του προτιμήσεις, από τις οποίες μπορούμε να εξάγουμε πληροφορίες για το είδος του εκπαιδευτικού υλικού, που θα συντελούσε στην αποδοτικότερη διδασκαλία και στην διαδικασία της μάθησης. Πολλοί, ωστόσο μαθητές διαπιστώνουμε πως αντιμετωπίζουν ιδιαίτερες δυσκολίες στην διαδικασία της μάθησης και αδυνατούν να ανταποκριθούν στις απαιτήσεις του σχολικού και μαθησιακού περιβάλλοντος. Αρκετοί μαθητές από αυτούς παρουσιάζουν μαθησιακές διαταραχές και δυσκολεύονται στην απόκτηση μαθησιακών γνώσεων. Αντικείμενο της συγκεκριμένης εργασίας, αποτελεί η μελέτη των μαθησιακών προτιμήσεων και των τρόπων μάθησης (learning styles), σε μαθητές με ειδικές μαθησιακές διαταραχές και σε μαθητές με τυπική ανάπτυξη, παρέχοντας πληροφορίες για την δημιουργία εξατομικευμένων προγραμμάτων διδασκαλίας. Επιπλέον, πραγματοποιείται συγκριτική μελέτη, η οποία στοχεύει να εξετάσει τις πιθανές ομοιότητες και διαφορές που ενδέχεται να υπάρξουν στους μαθησιακούς τρόπους, μεταξύ των μαθητών με διαταραχές στην μάθηση και των τυπικά αναπτυσσόμενων συνομηλίκων τους. Αξίζει να σημειωθεί, πως η εργασία μελετά επιπλέον το μαθησιακό και γνωστικό προφίλ των μαθητών, παράμετροι σημαντικοί για την δημιουργία κατάλληλου και προσαρμοσμένου εκπαιδευτικού υλικού. el
heal.advisorName Μακρής, Γεώργιος el
heal.committeeMemberName n/a el
heal.academicPublisher Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας, Τμήμα Λογοθεραπείας el
heal.academicPublisherID teipel
heal.fullTextAvailability true


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο:

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 3.0 Ηνωμένες Πολιτείες Εκτός από όπου ορίζεται κάτι διαφορετικό, αυτή η άδεια περιγράφετε ωςΑναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 3.0 Ηνωμένες Πολιτείες

Αναζήτηση Αποθετηρίου


Σύνθετη Αναζήτηση

Πλοήγηση

Ο Λογαριασμός μου

Στατιστικές