dc.contributor.author | Γκουαστέλλα, Κατερίνα | el |
dc.date.accessioned | 2019-10-23T11:21:30Z | |
dc.date.available | 2019-10-23T11:21:30Z | |
dc.date.issued | 2019-10-23 | |
dc.identifier.uri | http://nestor.teipel.gr/xmlui/handle/123456789/18130 | |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 3.0 Ηνωμένες Πολιτείες | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/3.0/us/ | * |
dc.title | Έρευνα Δράσης: Μελέτη περίπτωσης | el |
heal.type | Προπτυχιακή/Διπλωματική εργασία | |
heal.keyword | Έρευνα | el |
heal.keyword | Μελέτη περίπτωσης | el |
heal.language | el | |
heal.access | free | |
heal.recordProvider | ΤΕΙ Πελοποννήσου, Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας/ Τμήμα Λογοθεραπείας | el |
heal.publicationDate | 2016-11-21 | |
heal.abstract | Η συγκεκριμένη εργασία δημιουργήθηκε ώστε να αποτελέσει ένα θεωρητικό και πρακτικό παράδειγμα για έρευνα δράσης. Στο σύνολο της έχει σκοπό να προσεγγίσει όσο καλύτερα γίνεται την συγκεκριμένη περίπτωση του παιδιού που εξετάζουμε. Το άτομο που εξετάζουμε έχει διαγνωστεί με αναπτυξιακή διαταραχή κινητικού συντονισμού. Συνεπώς όλο το θεωρητικό μέρος είναι προσανατολισμένο στην περιγραφή της έρευνας δράσης, αλλά και στην διαταραχή αυτή. Αρχικά γίνεται μια θεωρητική επισκόπηση της έρευνας δράσης και των βασικών αρχών της. Στο δεύτερο κεφάλαιο εισαγόμαστε στην έννοια της ψυχοκινητικής ανάπτυξης, αναλύουμε τα στάδια της ψυχοκινητικής ανάπτυξης και βλέπουμε τι είναι οι ψυχοκινητικές διαταραχές. Στο τρίτο κεφάλαιο αναλύουμε τη συγκεκριμένη διαταραχή, τα αίτια της διαταραχής, πότε εμφανίζεται και γενικώς αναπτύσσουμε όλο το απαραίτητο θεωρητικό πλαίσιο με το οποίο θα εξάγουμε συμπεράσματα μετά το πρακτικό μέρος της εργασίας. Γίνεται αναφορά επίσης και στα βασικά εργαλεία αξιολόγησης της διαταραχής. Στο τέταρτο κεφάλαιο αναλύουμε αρχικά τα εργαλεία τα οποία θα χρησιμοποιήσουμε. Αυτά είναι το ΜΑΚΑΤΟΝ, και το Symbolic play test. Κατόπιν, με τη μορφή ημερολογίου παρουσιάζονται οι συναντήσεις που έγιναν με το παιδί και τα σημαντικότερα γεγονότα. Ακολουθούν τα συμπεράσματα, στα οποία θα συνοψίσουμε και θα αναλύσουμε τι συνέβη στην έρευνα μας, θα αναστοχαστούμε πάνω στις πρακτικές μας και την εξέλιξη του παιδιού. | el |
heal.advisorName | Κουλιέρη, Γιολάντα | el |
heal.committeeMemberName | n/a | el |
heal.academicPublisher | Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας, Τμήμα Λογοθεραπείας | el |
heal.academicPublisherID | teipel | |
heal.fullTextAvailability | true |
Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο: