Ιδρυματικό Αποθετήριο Τ.Ε.Ι. Πελοποννήσου

Η στάση των πολιτών έναντι των υπηρεσιών ηλεκτρονικής διακυβέρνησης και ο ρόλος των ΚΕΠ

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Ρουσάκης, Νικόλαος el
dc.date.accessioned 2019-11-05T11:32:09Z
dc.date.available 2019-11-05T11:32:09Z
dc.date.issued 2019-11-05
dc.identifier.uri http://nestor.teipel.gr/xmlui/handle/123456789/18233
dc.rights Αναφορά Δημιουργού - Παρόμοια Διανομή 3.0 Ηνωμένες Πολιτείες *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-sa/3.0/us/ *
dc.title Η στάση των πολιτών έναντι των υπηρεσιών ηλεκτρονικής διακυβέρνησης και ο ρόλος των ΚΕΠ el
heal.type Προπτυχιακή/Διπλωματική εργασία
heal.keyword Ηλεκτρονική διακυβέρνηση el
heal.keyword Λειτουργία ΚΕΠ el
heal.keyword Πολίτες el
heal.language el
heal.access free
heal.recordProvider ΤΕΙ Πελοποννήσου Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας / Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων και Οργανισμών el
heal.publicationDate 2014
heal.abstract Τα τελευταία χρόνια η Ηλεκτρονική Διακυβέρνηση έχει κάνει δυναμικά την εμφάνιση της και συντελεί στη μετάβαση των συμβατικών Κυβερνήσεων σε Κυβερνήσεις που παρέχουν υπηρεσίες ηλεκτρονικής διακυβέρνησης. Με τη σωστή εφαρμογή της, τα οφέλη που προκύπτουν είναι πολλά, όπως η αναβάθμιση των προσφερόμενων δημόσιων υπηρεσιών, η καλύτερη προσβασιμότητα, η βελτίωση της απόδοσης και η μείωση του κόστους. Στόχος της παρούσας εργασίας είναι να εξετάσει τους παράγοντες που επηρεάζουν τη συμπεριφορά και την πρόθεση χρήσης των δημοτών του Δήμου Καλαμάτας, αναφορικά με την χρήση του site του δήμου για υπηρεσίες ηλεκτρονικής διακυβέρνησης και τον ρόλο που διαδραματίζουν τα ΚΕΠ. Για τους σκοπούς της εργασίας δοκιμάστηκαν οι παράγοντες του μοντέλου UTAUT, που επηρεάζουν την υιοθέτηση των υπηρεσιών της ηλεκτρονικής διακυβέρνησης με τους παράγοντες της ‘εμπιστοσύνης’. Για τη διεξαγωγή της έρευνας χρησιμοποιήθηκε η ποσοτική προσέγγιση και πραγματοποιήθηκε με τη χρήση δομημένου ερωτηματολογίου, το οποίο διενεμήθη σε ενήλικες δημότες στη πόλη της Καλαμάτας. 54 δημότες απάντησαν στην έρευνα. Η επεξεργασία των ερωτηματολογίων έγινε με Excel 2003. Τα αποτελέσματα έδειξαν ότι εκτός από την ‘αναμενόμενη απόδοση’ και ‘απαιτούμενη προσπάθεια’, η ‘εμπιστοσύνη’ αποτελεί καθοριστικό παράγοντα για την υιοθέτηση της ηλεκτρονικής διακυβέρνησης. Οι ασκούντες πολιτική οφείλουν να αναλάβουν πρωτοβουλία και να προωθήσουν ενέργειες που να στοχεύουν αφενός στην πληροφόρηση και στην εξοικείωση των πολιτών με την έννοια και τις υπηρεσίες της ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης, αφετέρου να αναπτύξουν εύχρηστους και περισσότερο λειτουργικούς ιστοτόπους. el
heal.advisorName Βουτυνιώτη, Αναστασία el
heal.committeeMemberName n/a el
heal.academicPublisher Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας / Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων και Οργανισμών el
heal.academicPublisherID teipel
heal.numberOfPages 87
heal.fullTextAvailability true


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο:

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού - Παρόμοια Διανομή 3.0 Ηνωμένες Πολιτείες Εκτός από όπου ορίζεται κάτι διαφορετικό, αυτή η άδεια περιγράφετε ωςΑναφορά Δημιουργού - Παρόμοια Διανομή 3.0 Ηνωμένες Πολιτείες

Αναζήτηση Αποθετηρίου


Σύνθετη Αναζήτηση

Πλοήγηση

Ο Λογαριασμός μου

Στατιστικές