dc.contributor.author | Ντανατσίδης, Ντέμης | el |
dc.contributor.author | Μηντέλης, Θεόδωρος | el |
dc.date.accessioned | 2019-11-13T10:09:46Z | |
dc.date.available | 2019-11-13T10:09:46Z | |
dc.date.issued | 2019-11-13 | |
dc.identifier.uri | http://nestor.teipel.gr/xmlui/handle/123456789/18348 | |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού - Παρόμοια Διανομή 3.0 Ηνωμένες Πολιτείες | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-sa/3.0/us/ | * |
dc.title | Άσκηση της αρμοδιότητας "Ποιότητα ζωής και εύρυθμης λειτουργίας των πόλεων και των οικισμών" | el |
heal.type | Προπτυχιακή/Διπλωματική εργασία | |
heal.keyword | Νόμος 3852/2010 | el |
heal.keyword | Παροχή υπηρεσιών | el |
heal.keyword | Ποιότητα ζωής | el |
heal.language | el | |
heal.access | free | |
heal.recordProvider | ΤΕΙ Πελοποννήσου Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας/ Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων και Οργανισμών - Κατεύθυνση Τοπική Αυτοδιοίκηση | el |
heal.publicationDate | 2017 | |
heal.abstract | Η Ελλάδα ήταν εκ των πραγμάτων υποχρεωμένη, σαν κράτος-μέλος της Ευρωπαϊκής ΄Ενωσης, να επικαιροποιήσει τις αυτοδιοικητικές ρυθμίσεις που ίσχυαν μέχρι τότε ώστε να ανταποκρίνονται στις σύγχρονες απαιτήσεις που υπάρχουν. Με την ψήφιση του νόμου 3852/2010, με την ονομασία «Νέα Αρχιτεκτονική της Αυτοδιοίκησης και της Αποκεντρωμένης Διοίκησης - Πρόγραμμα Καλλικράτης», θεσπίσθηκαν δομικές αλλαγές στη διοικητική οργάνωση της χώρας. Οι ρυθμίσεις του νέου νόμου στόχευαν στη δημιουργία ισχυρών δήμων, ικανών να προωθήσουν την τοπική ανάπτυξη, να βελτιώσουν τη ποιότητα ζωής των δημοτών με τη παροχή ποιοτικών υπηρεσιών, με παράλληλη μείωση του λειτουργικού τους κόστους. O τρόπος που σχεδιάσθηκε και ολοκληρώθηκε το εγχείρημα άφησε να υπάρχουν αδυναμίες πολλές από τις οποίες είχαν σημαντικό αντίκτυπο στη ποιότητα και την επάρκεια των υπηρεσιών που προσέφερε στους δημότες της η τοπική Αυτοδιοίκηση. Ένα λοιπόν από την αρχή αναγκαίο εγχείρημα για τη βελτίωση της τοπικής Αυτοδιοίκησης εμπλουτισμένο με βασικές αρχές η σημασία των οποίων δεν αμφισβητείται από κανένα, έφθασε, έξι χρόνια μετά, να δέχεται τα πυρά όλων και να απασχολεί πλέον το κράτος η αναθεώρηση του. Τι πήγε τόσο λάθος για να φθάσουμε σε αυτό το σημείο; Ποιές είναι οι προϋποθέσεις που δεν τηρήθηκαν ενώ ήταν αναγκαίες; Στο ενδιάμεσο χρονικό διάστημα έχουν γίνει πολλές μελέτες οι οποίες και δημιούργησαν τη βάση πάνω στην οποία στήθηκε η παρούσα εργασία. Ενώ όμως οι βασικές αυτοδιοικητικές αρχές και λειτουργίες είναι παντού οι ίδιες, οι ιδιαιτερότητες της κάθε περιοχής υπαγορεύουν μια ευελιξία και διαφοροποίηση που χρειάζεται να ανιχνεύουν πάντα οι Δήμοι. Όπως φάνηκε και από τη βιβλιογραφική αναζήτηση αν θέλαμε να δούμε τις κατευθύνσεις που χρειάζεται να ακολουθήσουμε μπορούμε να εστιάσουμε τους προβληματισμούς μας σε τρείς άξονες που είναι Ο καταμερισμός των αρμοδιοτήτων ανάμεσα στους δύο βαθμούς της Τ.Α. και του κράτους Η συνεισφορά πόρων από το κράτος προς την Αυτοδιοίκηση Η σχεδίαση των διοικητικών ενοτήτων που έγινε με τον ‘Καλλικράτη’ | el |
heal.advisorName | Τριανταφυλλοπούλου, Αθανασία | el |
heal.committeeMemberName | n/a | el |
heal.academicPublisher | Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας/ Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων και Οργανισμών - Κατεύθυνση Τοπική Αυτοδιοίκηση | el |
heal.academicPublisherID | teipel | |
heal.numberOfPages | 127 | |
heal.fullTextAvailability | true |
Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο: