Ιδρυματικό Αποθετήριο Τ.Ε.Ι. Πελοποννήσου

Οργανωσιακή συμπεριφορά και επικοινωνιακές δεξιότητες του μάρκετινγκ

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Χατζηχαλεπλή, Ιωάννα el
dc.date.accessioned 2019-11-13T12:26:00Z
dc.date.available 2019-11-13T12:26:00Z
dc.date.issued 2019-11-13
dc.identifier.uri http://nestor.teipel.gr/xmlui/handle/123456789/18364
dc.rights Αναφορά Δημιουργού - Παρόμοια Διανομή 3.0 Ηνωμένες Πολιτείες *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-sa/3.0/us/ *
dc.title Οργανωσιακή συμπεριφορά και επικοινωνιακές δεξιότητες του μάρκετινγκ el
heal.type Προπτυχιακή/Διπλωματική εργασία
heal.keyword Οργανωσιακή συμπεριφορά el
heal.keyword Διοίκηση προσωπικού el
heal.language el
heal.access free
heal.recordProvider ΤΕΙ Πελοποννήσου Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας/ Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων και Οργανισμών - Κατεύθυνση Τοπική Αυτοδιοίκηση el
heal.publicationDate 2018
heal.abstract Στην σύγχρονη εποχή οι επιχειρήσεις έχουν να αντιμετωπίσουν πολλές προκλήσεις και το περιβάλλον της αγοράς δεν βοηθάει στην επίλυση πολύπλοκων προβλημάτων. Κατά καιρούς έχουν δημιουργηθεί αρκετά ερωτήματα σχετικά με την στάση των μάνατζερς στην επιχείρηση, την συμπεριφορά των καταναλωτών αλλά και των υπαλλήλων και την ανταπόκριση των προμηθευτών. Εξαιτίας της ανθρώπινης διαφορετικότητας δημιουργούνται πολλαπλές προσωπικότητες οι οποίες καλούνται να συμβιώσουν μέσα στον εργασιακό χώρο. Η Οργανωσιακή Ψυχολογία έρχεται να εξετάσει όλες αυτές τις προσωπικότητες και να δώσει λύσεις στοχεύοντας την εξάλειψη των συγκρούσεων. Θεωρείται απαραίτητο για μια επιχείρηση να διαθέτει μάνατζερ που έχουν υιοθετήσει Οργανωτική Συμπεριφορά ώστε να μπορούν να διακρίνουν την διαφορετικότητα του κάθε εργαζομένου και να εντάσσονται στην κατάλληλη ομάδα εργασίας και τμήμα. Η ανθρώπινη συμπεριφορά μπορεί να χαρακτηριστεί από τους πρώτους παράγοντες που μπορεί να δυσκολέψει μια επιχείρηση να εξελιχθεί αλλά μετά από σωστή διαχείριση μπορεί να γίνει και ο πρώτος και καθοριστικός παράγοντας ανάπτυξης του επιχειρηματικού οράματος. Σε δεύτερο επίπεδο η επικοινωνία μεταξύ των ανθρώπων έχει αποδειχθεί από την αρχαιότητα έως και σήμερα ότι είναι από τα πιο σημαντικά στοιχεία που εμπλουτίζουν την προσωπικότητα ενός ατόμου. Μέσω μιας καλής επικοινωνίας ανταλλάσσονται διαφορετικές γνώσεις, εμπειρίες, απόψεις, ιδεολογίες, επιθυμίες, στερεότυπα που το καθένα αποτελεί ένα ξεχωριστό κομμάτι του πάζλ που ονομάζεται προσωπικότητα. Τέλος αποτέλεσμα μίας καλής και υγιούς επικοινωνίας είναι η ανάπτυξη Δημοσίων Σχέσεων που θεωρείται η μακροχρόνια διατήρηση της καλής επικοινωνίας συνοδευόμενη και με κάποιο όφελος και εξυπηρετώντας σχέσεις και καταστάσεις. el
heal.advisorName Τσέκος, Θεόδωρος el
heal.committeeMemberName n/a el
heal.academicPublisher Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας/ Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων και Οργανισμών - Κατεύθυνση Τοπική Αυτοδιοίκηση el
heal.academicPublisherID teipel
heal.numberOfPages 143
heal.fullTextAvailability true


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο:

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού - Παρόμοια Διανομή 3.0 Ηνωμένες Πολιτείες Εκτός από όπου ορίζεται κάτι διαφορετικό, αυτή η άδεια περιγράφετε ωςΑναφορά Δημιουργού - Παρόμοια Διανομή 3.0 Ηνωμένες Πολιτείες

Αναζήτηση Αποθετηρίου


Σύνθετη Αναζήτηση

Πλοήγηση

Ο Λογαριασμός μου

Στατιστικές