Ιδρυματικό Αποθετήριο Τ.Ε.Ι. Πελοποννήσου

Διαδικτυακή διαφήμιση και η επίδρασή της στη συμπεριφορά του καταναλωτή

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Καλύβας, Βασίλειος el
dc.date.accessioned 2019-11-18T13:54:13Z
dc.date.available 2019-11-18T13:54:13Z
dc.date.issued 2019-11-18
dc.identifier.uri http://nestor.teipel.gr/xmlui/handle/123456789/18373
dc.rights Αναφορά Δημιουργού - Παρόμοια Διανομή 3.0 Ηνωμένες Πολιτείες *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-sa/3.0/us/ *
dc.title Διαδικτυακή διαφήμιση και η επίδρασή της στη συμπεριφορά του καταναλωτή el
heal.type Προπτυχιακή/Διπλωματική εργασία
heal.keyword Ηλεκτρονικό επιχειρείν el
heal.keyword Συμπεριφορά καταναλωτή el
heal.keyword Ηλεκτρονική διαφήμιση el
heal.language el
heal.access free
heal.recordProvider ΤΕΙ Πελοποννήσου Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας/ Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων και Οργανισμών - Κατεύθυνση Διοίκησης Μονάδων Υγείας και Πρόνοιας el
heal.publicationDate 2018-06-06
heal.abstract Ο όρος ηλεκτρονικό εμπόριο αναφέρεται σε οποιαδήποτε εμπορική συναλλαγή η οποία διεξάγεται αποκλειστικά σε ηλεκτρονικό επίπεδο μέσω του διαδικτύου. Στη σημερινή, νέα διαδικτυακή οικονομία, η τεχνολογική καινοτομία και η χρήση του διαδικτύου παρέχουν στον πελάτη πρόσβαση σε πληροφορίες ενώ δεν υπάρχουν περιορισμοί απόστασης και θέσης. Η χρησιμότητα του διαδικτύου ως μέσο προώθησης και διαφήμισης προσφερόμενων υπηρεσιών μπορεί να εντοπιστεί αρχικά από την φύση της επικοινωνίας που προσφέρει ανάμεσα σε επιχειρηματίες και πελάτες. Η παρούσα εργασία σκοπό είχε να διερευνήσει τις καταναλωτικές συνήθειες των Ελλήνων όσον αφορά τις αγορές τους μέσω διαδικτυακών επιχειρήσεων. Για τον λόγο αυτό διενεργήθηκε πρωτογενής έρευνα και τα αποτελέσματα έδειξαν ότι υπάρχει εμπειρία συναλλαγών μέσω διαδικτύου στους Έλληνες. Συγκεκριμένα, κάποια δημογραφικά χαρακτηριστικά δείχνουν να επηρεάζουν τις στάσεις και απόψεις τους ως προς την λειτουργία των ελληνικών e-shop. Τέλος, αρκετά μεγάλο μέρος του δείγματος συμφωνεί ότι σε γενικές γραμμές τα ηλεκτρονικά καταστήματα (e-shops) στην Ελλάδα προσφέρουν γκάμα προϊόντων που να καλύπτει το μεγαλύτερο μέρος των καταναλωτικών αναγκών, και ακόμη θεωρούν ότι τα ηλεκτρονικά καταστήματα (e-shops) στην Ελλάδα είναι ξεκάθαρα και σαφή στις διαδικασίες πληρωμής και χρεώσεων για συναλλαγές μέσω διαδικτύου. el
heal.advisorName Κοτσιλιέρης, Θεόδωρος el
heal.committeeMemberName n/a el
heal.academicPublisher Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας/ Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων και Οργανισμών - Κατεύθυνση Διοίκησης Μονάδων Υγείας και Πρόνοιας el
heal.academicPublisherID teipel
heal.numberOfPages 93
heal.fullTextAvailability true


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο:

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού - Παρόμοια Διανομή 3.0 Ηνωμένες Πολιτείες Εκτός από όπου ορίζεται κάτι διαφορετικό, αυτή η άδεια περιγράφετε ωςΑναφορά Δημιουργού - Παρόμοια Διανομή 3.0 Ηνωμένες Πολιτείες

Αναζήτηση Αποθετηρίου


Σύνθετη Αναζήτηση

Πλοήγηση

Ο Λογαριασμός μου

Στατιστικές