Ιδρυματικό Αποθετήριο Τ.Ε.Ι. Πελοποννήσου

Ο βαθμός ικανοποίησης των ασθενών του Γ. Ν. Χίου από τις παρεχόμενες σε αυτούς υπηρεσίες μονάδων υγείας και πρόνοιας

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Μοναχός, Χρήστος el
dc.date.accessioned 2019-11-21T16:00:40Z
dc.date.available 2019-11-21T16:00:40Z
dc.date.issued 2019-11-21
dc.identifier.uri http://nestor.teipel.gr/xmlui/handle/123456789/18431
dc.rights Αναφορά Δημιουργού - Παρόμοια Διανομή 3.0 Ηνωμένες Πολιτείες *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-sa/3.0/us/ *
dc.title Ο βαθμός ικανοποίησης των ασθενών του Γ. Ν. Χίου από τις παρεχόμενες σε αυτούς υπηρεσίες μονάδων υγείας και πρόνοιας el
heal.type Προπτυχιακή/Διπλωματική εργασία
heal.keyword Ικανοποίηση ασθενών el
heal.keyword Υπηρεσίες υγείας el
heal.keyword Ιατρική περίθαλψη el
heal.language el
heal.access free
heal.recordProvider ΤΕΙ Πελοποννήσου Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας/ Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων και Οργανισμών - Κατεύθυνση Διοίκησης Μονάδων Υγείας και Πρόνοιας el
heal.publicationDate 2017
heal.abstract Στη σύγχρονη εποχή είναι πολύ σημαντικό να νιώθουν τα άτομα ικανοποίηση από την παροχή των υπηρεσιών υγείας, δεδομένου ότι η υγεία είναι το πιο πολύτιμο αγαθό του ανθρώπου. Η ικανοποίηση των ασθενών είναι ένδειξη του βαθμού ποιότητας των παρεχόμενων υπηρεσιών υγείας. Υπάρχουν πολλοί κρίσιμοι παράγοντες που επηρεάζουν την ικανοποίηση από τις ιατρικές υπηρεσίες. Άλλοι σχετίζονται με το ίδιο το άτομο (φύλο, ηλικία, χαρακτήρας, είδος αρρώστιας) και άλλοι με στοιχεία του νοσοκομείου και του ιατρικού προσωπικού (υποδομές και εγκαταστάσεις, χωροδιάταξη, συμπεριφορά προσωπικού και εξυπηρέτηση). Γενικά υπάρχει μια έντονη αλληλεπίδραση μεταξύ του ασθενή και του τρόπου παροχής των υπηρεσιών υγείας, η οποία συμβάλλει στο βαθμό ικανοποίησης του ασθενή. Όσο περισσότερο ικανοποιημένος είναι ο ασθενής, τόσο περισσότερο υψηλή θα είναι η ποιότητα των υπηρεσιών υγείας. Αυτή η έρευνα γίνεται με απώτερο σκοπό την διερεύνηση της μέτρησης της ικανοποίησης από την παροχή υπηρεσιών στο Νοσοκομείο Υγείας. Οι συμμετέχοντες σε αυτήν τη μελέτη συνέβαλαν σημαντικά στην εξέταση της ποιότητας των παρεχόμενων υπηρεσιών υγείας καθ΄ όλη τη διάρκεια της νοσηλείας. Πιο συγκεκριμένα για τη μέτρηση του βαθμού ικανοποίησης χρησιμοποιήθηκε ένα σύντομο και περιεκτικό ερωτηματολόγιο, το οποίο συμπληρώθηκε από 50 ασθενείς του Νοσοκομείου της Χίου κατά την περίοδο Ιανουαρίου - Φεβρουαρίου 2017. Η στατιστική επεξεργασία των απαντήσεων έγινε με το πρόγραμμα Spss 19. Πραγματοποιήθηκαν διαγράμματα και πίνακες κατανομής συχνοτήτων και ποσοστών ώστε να εξεταστούν οι σχέσεις μεταξύ των μεταβλητών. Τα αποτελέσματα βασίζονται στην ανάλυση και ερμηνεία των πληροφοριών που προέκυψαν από τη συλλογή ερωτηματολογίων. Όπως φάνηκε οι ασθενείς είναι μέτρια ικανοποιημένοι από την παροχή υγείας του Νοσοκομείου της Χίου και απαιτούν καλύτερες υποδομές, καθαριότητα και συμπεριφορά από τους ιατρούς και το προσωπικό. Φάνηκε λοιπόν ότι υπάρχει ένα καλό επίπεδο ποιότητας παρεχόμενων υπηρεσιών υγείας, αλλά μπορούν να γίνουν αρκετές βελτιώσεις στον τρόπο λειτουργίας. Μια πρόσθετη μελέτη με το ίδιο αντικείμενο από την οπτική των επαγγελματιών υγείας του Νοσοκομείου της Χίου θα έδινε καλύτερη εικόνα για τις αδυναμίες που υπάρχουν και τους τρόπους αντιμετώπισης τους. Η συνεισφορά της έρευνας είναι η ανάδειξη των αδυναμιών του Νοσοκομείου της Χίου σχετικά με την ικανοποίηση των ασθενών. Έτσι μπορεί να βελτιωθεί η ποιότητα ιατρικής περίθαλψης που θα ωφελήσει αρχικά τους ασθενείς και στη συνέχεια θα αναβαθμίσει τον τομέα της δημόσιας υγείας σε όρους αποδοτικότητας και αποτελεσματικότητας. Είναι σημαντικό για την πολιτεία να έχει ένα ποιοτικό σύστημα υγείας το οποίο θα εμπιστεύονται οι πολίτες και δεν θα το περιφρονούν. Έτσι κι αλλιώς τα τελευταία χρόνια, η ποιότητα έχει αναδειχτεί ως βασική προτεραιότητα σε όλους τους τομείς της κοινωνικής, οικονομικής και πολιτικής ζωής. Οι καταναλωτές αναζητούν δηλαδή εκείνα τα προϊόντα και τις υπηρεσίες που θα μεγιστοποιούν την ικανοποίηση που απολαμβάνουν. Άρα θα πρέπει να ενταθούν οι έρευνες στον κλάδο της υγείας για να δοθεί έμφαση στο επίπεδο ζωής των ανθρώπων. el
heal.advisorName Νικολακόπουλος, Γρηγόρης el
heal.committeeMemberName n/a el
heal.academicPublisher Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας/ Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων και Οργανισμών - Κατεύθυνση Διοίκησης Μονάδων Υγείας και Πρόνοιας el
heal.academicPublisherID teipel
heal.numberOfPages 96
heal.fullTextAvailability true


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο:

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού - Παρόμοια Διανομή 3.0 Ηνωμένες Πολιτείες Εκτός από όπου ορίζεται κάτι διαφορετικό, αυτή η άδεια περιγράφετε ωςΑναφορά Δημιουργού - Παρόμοια Διανομή 3.0 Ηνωμένες Πολιτείες

Αναζήτηση Αποθετηρίου


Σύνθετη Αναζήτηση

Πλοήγηση

Ο Λογαριασμός μου

Στατιστικές