Ιδρυματικό Αποθετήριο Τ.Ε.Ι. Πελοποννήσου

Το ψηφιακό marketing ως μέσο προώθησης προϊόντων στην αγορά.

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Ζουπάνου, Δημητρία el
dc.date.accessioned 2019-12-03T12:27:17Z
dc.date.available 2019-12-03T12:27:17Z
dc.date.issued 2019-12-03
dc.identifier.uri http://nestor.teipel.gr/xmlui/handle/123456789/18448
dc.rights Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 3.0 Ηνωμένες Πολιτείες *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/3.0/us/ *
dc.title Το ψηφιακό marketing ως μέσο προώθησης προϊόντων στην αγορά. el
heal.type Προπτυχιακή/Διπλωματική εργασία
heal.secondaryTitle Το παράδειγμα μιας μικρής επιχείρησης ζωοτροφών el
heal.keyword Διαδικτυακό Marketing el
heal.keyword Προώθηση προϊόντων el
heal.keyword Ζωοτροφές el
heal.keyword Αγορά el
heal.language el
heal.access free
heal.recordProvider ΤΕΙ Πελοποννήσου, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας, Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής el
heal.publicationDate 2018-11-16
heal.abstract Η παρούσα εργασία πραγματεύεται το θέμα του ψηφιακού μάρκετινγκ ως μέσω προώθησης προϊόντων στην αγορά καθώς δίνει και το παράδειγμα μιας μικρής επιχείρησης ζωοτροφών στο νησί της Ζακύνθου. Στο πρώτο κεφάλαιο, εκτίθεται η θεωρητική προσέγγιση, ο ορισμός και η στρατηγική του ψηφιακού μάρκετινγκ καθώς και τα είδη Ψηφιακού Μάρκετινγκ , έπειτα, κάνουμε εισαγωγή στις έννοιες των Web Analytics και Social Media Metrics. Στην συνέχεια αναλύεται ένας αρκετά καθοριστικός όρος, το Content Marketing, που μπορεί να αποτελέσει τον κινητήριο μοχλό σε πολλούς τομείς της ψηφιακής στρατηγικής μιας επιχείρησης. Επίσης, γίνεται ανάλυση στον διοικητικό παράγοντα όπου αποτελείται από τα βασικά μέρη: Εξυπηρέτηση Πελατών και την Κατοχή Τεχνογνωσίας. Στο επόμενο μέρος, αναλύεται όλος ο κύκλος της συμπεριφοράς του καταναλωτή, η διαδικασία για την αγορά ενός αγαθού όπως επίσης και ο ρόλος της αναζήτησης στο διαδίκτυο. Έπειτα, γίνεται αναφορά στα ψηφιακά μέσα και στο πως αυτά μας καθορίζουν στις μέρες μας. Αμέσως μετά, ακολουθεί η Ανάλυση Αξιακής Αλυσίδας ως ένα εργαλείο για τον εντοπισμό των τρόπων με τους οποίους η επιχείρηση μπορεί να δημιουργήσει αξία για τους πελάτες της. Στο επόμενο κεφάλαιο, παρατίθενται οι τρεις τύποι ψηφιακών μέσων: Paid, Owned, Earned γνωστοί και ως Digital Marketing Trifecta. Όπου ο όρος αυτός αφορά τα μέσα διαφήμισης, τα οποία είναι επί πληρωμή και βοηθούν την επιχείρηση να γνωρίζει τι κέρδος έχει από την διαφημιστική της δραστηριότητα. el
heal.advisorName Βασιλόπουλος, Γεώργιος el
heal.committeeMemberName n/a el
heal.academicPublisher Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας, Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής el
heal.academicPublisherID teipel
heal.fullTextAvailability true


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο:

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 3.0 Ηνωμένες Πολιτείες Εκτός από όπου ορίζεται κάτι διαφορετικό, αυτή η άδεια περιγράφετε ωςΑναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 3.0 Ηνωμένες Πολιτείες

Αναζήτηση Αποθετηρίου


Σύνθετη Αναζήτηση

Πλοήγηση

Ο Λογαριασμός μου

Στατιστικές