Ιδρυματικό Αποθετήριο Τ.Ε.Ι. Πελοποννήσου

Ανάλυση Προτιμήσεων για 3PL υπηρεσίες με τη χρήση της μεθόδου Conjoint

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Λυμπεροπούλου, Δήμητρα el
dc.date.accessioned 2019-12-09T08:56:35Z
dc.date.available 2019-12-09T08:56:35Z
dc.date.issued 2019-12-09
dc.identifier.uri http://nestor.teipel.gr/xmlui/handle/123456789/18485
dc.rights Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 3.0 Ηνωμένες Πολιτείες *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/3.0/us/ *
dc.title Ανάλυση Προτιμήσεων για 3PL υπηρεσίες με τη χρήση της μεθόδου Conjoint el
heal.type Προπτυχιακή/Διπλωματική εργασία
heal.keyword Εφοδιαστική αλυσίδα el
heal.keyword Εργολαβική σύμβαση el
heal.keyword Παροχή υπηρεσιών el
heal.keyword Έρευνα αγοράς el
heal.language el
heal.access free
heal.recordProvider ΤΕΙ Πελοποννήσου, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας, Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής el
heal.publicationDate 2017-11-27
heal.abstract Σκοπός της συγκεκριμένης πτυχιακής εργασίας ήταν η μελέτη των προσδιοριστικών παραγόντων, για την επιλογή μιας εταιρίας, που παρέχει εργολαβικά υπηρεσίες εφοδιαστικής, για λογαριασμό τρίτων (συντομογραφικά 3PL, από το Third Party Logistics). Δηλαδή, να προσδιοριστεί τι πραγματικά αξιολογούν οι υποψήφιοι πελάτες της, που προτιμούν να αναθέσουν σε άλλη εταιρεία, εργολαβικά (outsourcing), τη διαχείριση της εφοδιαστικής τους αλυσίδας. Για την ποσοτική εκτίμηση της σημασίας, που αποδίδουν οι ελληνικές επιχειρήσεις σε ποιοτικά χαρακτηριστικά και στο κόστος υπηρεσιών εφοδιαστικής (3PL), συγκεντρώσαμε στοιχεία με online ερωτηματολόγιο, κατά το μήνα Νοέμβριο 2017, για τις σχετικές επιλογές υπευθύνων εφοδιαστικής, από τριάντα (30) επιχειρήσεις, που είναι πελάτες εταιρειών παροχής υπηρεσιών εφοδιαστικής. Με μια μέθοδο ανάλυσης, που χρησιμοποιείται στις έρευνας αγοράς (Conjoint), μετρήσαμε και αναλύσαμε την συνδυασμένη επίδραση έξι (6) διαβαθμισμένων χαρακτηριστικών, στην απάντηση του κάθε υπευθύνου. Προέκυψε ότι η ‘διαθεσιμότητα σύγχρονου τεχνολογικού εξοπλισμού και καινοτόμων μεθόδων’, είναι το πιο σημαντικό χαρακτηριστικό και ακολουθεί η ‘εμπιστοσύνη / φερεγγυότητας της εταιρίας’ και η ‘φήμη’. Έπονται τα υπόλοιπα χαρακτηριστικά, δηλαδή η ‘ευελιξία’, οι ‘καθυστερήσεις στην παράδοση’ και οι ‘χρεώσεις’, τα οποία συγκεντρώνουν χαμηλότερες βαθμολογίες. el
heal.advisorName Μαυριδόγλου, Γεώργιος el
heal.committeeMemberName n/a el
heal.academicPublisher Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας, Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής el
heal.academicPublisherID teipel
heal.fullTextAvailability true


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο:

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 3.0 Ηνωμένες Πολιτείες Εκτός από όπου ορίζεται κάτι διαφορετικό, αυτή η άδεια περιγράφετε ωςΑναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 3.0 Ηνωμένες Πολιτείες

Αναζήτηση Αποθετηρίου


Σύνθετη Αναζήτηση

Πλοήγηση

Ο Λογαριασμός μου

Στατιστικές